Site icon מקומונט לוד

להיפטר משומנים גם באזורים קשים- איך עושים את זה?

קרדיט - Canva

תזונה נכונה ופעילות גופנית. זו התשובה הראשונה והאוטומטית שתקבלו כאשר תשאלו איך להיפטר משומנים ולהצר היקפים. כמובן שאלה שתי דרכים בסיסיות וחשובות אך הן לא תמיד מספיקות. הצרת היקפים במיוחד באזורים מאתגרים כמו הבטן, המותניים וגם הזרועות צריכה אצל רבים “שחקני חיזוק” אשר יפעלו באופן ספציפי וממוקד על אותו אזור. אם בעבר הדרך היחידה לכך היתה ניתוח, היום ישנן שיטות לא פולשניות ולא כואבות המביאות לתוצאה יפה ומשמעותית. שיטות אלה פועלות באופן ממוקד על אותם תאי שומן עקשניים אשר אכילה נכונה וגם פעילות גופנית לא מספיקות כדי להמיס ולהעלים אותן. בשיטות אלה זוכים אותם תאים לתנאים בהם אינם מצליחים לעמוד והם נהרסים. אותם תנאים קשורים בעיקר לטמפרטורה: חום ולאחרונה גם קור.

המסה, הקפאה ומה שביניהם

זוכרים את אותם שיעורי מדעים בהם למדתם על מצבי צבירה? השתנות החומר ממוצק לנוזל וגם לגז? הדבר רלוונטי גם בכל מה שקשור להיפטרות מתאי שומן עקשניים. המסת שומן בחום היא דרך לגרום לכך שתאי השומן יהרסו וגם יצאו מהגוף, בין אם באופן טבעי בחילוף חומרים ובין אם בשאיבת השומן המומס וסילוקו. את החום ניתן לקבל בדרכים שונות. ישנם מכשירים בהם יש שילוב של כמה שיטות: גלי רדיו, אולטרסאונד, אור אינפרא אדום או לייזר. כולם עושים את העבודה בעיקרון דומה: חימום ממוקד של אזור הצטברות השומן והמסתו. הטמפרטורה בה השומן נמס נמוכה מזו הפוגעת ברקמות אחרות. עם זאת התוצאה המשמעותית מתקבלת גם כי נעשה הרס ממוקד של סיבי קולגן ואלסטין והתחדשות תאי העור. לצד ההמסה של השומן ישנה היום גם שיטה של הקפאת השומן בקור הפועלת בצורה דומה רק הפוך: הורסת את השומן ע”י הקפאתו.

נמאס לכם מתפוז באמצע הקיץ? יש מה לעשות

במיוחד כאשר הקיץ מתקרב כולנו רוצים להיראות בגרסה הטובה ביותר של עצמנו. עם זאת, ישנן תופעות שלא קל לשלוט בהן גם עם שמירה על אורח חיים בריא. אחת מהן היא צלוליט, אותו עור תפוז הנותן לעור מראה לא חלק וגבשושי, בעיקר באזור הירכיים והישבן. היום ישנן שיטות באמצעותן ניתן לעשות המסת צלוליט. בצלוליט אמנם העור מקבל מראה לא אחיד וגבשושי אך הדבר קרה בגלל רקמת שומן תת עורית המחליטה להתיישב במקומות שונים ולגרום לכך שהעור יושב בצורה לא חלקה. לכן, השיטות בעזרתן ניתן להמיס שומן באזורים אחרים מתאימות  גם לכאן, למשל טיפול בגלי רדיו, לייזר, אולטרסאונד ועוד.

סלים סקין היא קליניקה לאסתטיקה רפואית הקיימת כבר מ 2010 ומציעה מגוון טיפולים המציעים פתרונות מתקדמים ונוחים להתגברות על תופעות שונות. מוזמנים ליצור קשר.