Site icon מקומונט לוד

להקל על הקושי בגירושין

קרדיט canva

גירושין הם עניין שקשה מבחינות רבות, בין אם מדובר בהיבט הפיננסי והכלכלי, הרגשי, או כל אחד אחר, אין ספק שמדובר בחוויה מטלטלת. זוגות רבים, בעיקר כאשר הם נפרדים בתנאים טובים, מעדיפים לעבור תהליך זה עם כמה שפחות התערבות משפטית – עבור מצבים כאלו, הסכם גישור גירושין הוא סוג של תשובה רלוונטית. ההסכם מתווה את התנאים עליהם מסכימים בני הזוג בסיוע מגשר ניטרלי והוא משמש כמפת דרכים מקיפה לאופן שבו יוסדרו היבטים שונים של הגירושין, לרבות עניינים כמו משמורת ילדים וזמני השהות עימם, חלוקת נכסים והתחייבויות, מזונות בני זוג, מזונות ילדים וכל נושא רלוונטי אחר. המטרה העיקרית של ההסכם היא לספק פתרון ברור ומקובל על המחלוקות המתעוררות במהלך גירושין, תוך הימנעות מהצורך במאבקי מחלוקת בבית המשפט.

מה כוללים ההליכים

במידה ובני הזוג מתגרשים תוך הסכמה מסוימת, יחסים שנשארים חברותיים ככל הניתן, או לפחות, רמת כבוד הדדית מספקת, ניתן לסיים את הנישואין בצורה שאינה כוללת מאבק משפטי. הליך הגישור כרוך בדיונים פתוחים ומשא ומתן בין בני הזוג בהנחיית המגשר, שבמהלכם יש לשני בני הזוג הזדמנות להביע את חששותיהם והעדפותיהם. לאחר שהושג הסכם, המגשר מסייע בניסוח מסמך מסודר בעל תוקף משפטי, תוך פירוט התנאים עליהם הוחלט. לאחר מכן, במידה ובני הזוג עובדים עם עורכי דין אחרים, הם עוברים על המסמך, בודקים ומאשרים אותו ולאחר מכן מוגש המסמך לבית המשפט לאישור סופי. לאחר אישור בית המשפט, הסכם גישור הגירושין הופך למחייב משפטית, ושני הצדדים מחויבים לעמוד בתנאים המפורטים בו.

מיהו בעל המקצוע אשר מוסמך לבצע הליכים אלו

במידה ואתם מעוניינים בפתרון מסוג זה, כדאי לפנות את עזרתו עו”ד גירושין שהוא גם מגשר. עורך הדין עוסק במתן הכוונה וייצוג ליחידים ולזוגות המנווטים במורכבות של הליכי גירושין ולהם מומחיות בדיני משפחה. הם בקיאים בהיבטים המשפטיים הקשורים לנושא וממלאים תפקיד מכריע בסיוע ללקוחותיהם להבין את זכויותיהם, חובותיהם ואפשרויותיהם לאורך תהליך הגירושין. אחד מהתפקידים העיקריים של עורך הדין הוא לדאוג לאינטרסים של לקוחותיו במהלך משא ומתן והליכים בבית המשפט, הוא מסייע בעניינים כמו חלוקת רכוש, מזונות בני זוג, משמורת ילדים, מזונות ילדים והסדרי ראייה. עורכת הדין והמגשרת גילה עיני מתמחה בתחום דיני משפחה , גירושין וגישור והיא מספקת ייעוץ משפטי מקיף, איכותי ומסור. היא מעריכה את הנסיבות הייחודיות של כל מקרה ומפתחת אסטרטגיות להשגת התוצאה הטובה ביותר עבור לקוחותיה. במידה ואתם מעוניינים בסגירת תהליך גירושין בעזרת גישור, פנו אליה באתר האינטרנט על מנת לקבוע פגישת ייעוץ.