Site icon מקומונט לוד

להשקיע בדירה בדובאי בלי להתבלבל

באוגוסט 2020 הוכרזה ברית היסטורית בין ישראל לבין איחוד האמירויות, ביניהן דובאי ואבו דאבי המוכרות לישראלים בתור מוקד עשיר מעסקי הנפט השונים. תוך כמה ימים מרגע ההכרזה כבר נוצרו לא מעט הצעות להשקיע בדירה בדובאי ועסקאות רבות וענקיות מימד נעשו בין חברות ישראליות, ובין אנשי עסקים בתחום הנדלן. שוק הנדל\”ן בדובאי הפך להיות אלטרנטיבה רלוונטית תוך היחסים החמים והלבביים בין ישראל לבין איחוד האמירויות. כך דובאי הפכה לא רק ליעד תיירותי, אלא גם יעד נדל\”ן עבור לא מעט ישראלים.

קרדיט pixabay

להשקיע בדירה בדובאי – לא רק נופש, אלא גם עסקים

החלטתם לנסוע לדובאי והתאהבתם? אתם לא לבד. לא מעט ישראלים שנסעו לנופש בדובאי התאהבו בה עד כדי כך, שהם החליטו להשקיע בה כלכלית.

השאלה הגדולה בשנת 2021 היא האם כדאי לבצע עסקאות של השקעות נדלן בדובאי ולא בכדי. הביקוש וההיצע מראים שאין הרבה יתרונות ברורים, אך ישנן לא מעט בעיות כלכליות שפקדו את המדינה ולכן להשקיע בדירה בדובאי דווקא נשמעת כמו הזדמנות מעניינת וגם רווחית.

ישנן לא מעט סיבות אפשריות להשקעה הזאת, ביניהן עידוד השקעה זרה, ויזה עבור תושבות לאנשי עסקים ומשקיעים זרים ועבודה ומגורים בעסקים באיזורים מבוקשים. הפתיחות המחשבתית בתחום הכלכלי של השקעות דלן בדובאי מייצרים סביבה נוחה וחמימה להשקעה זרה, איתור נכסים וביצוע עסקאות נדלן רלוונטיות.

איחוד האמירויות הן מעצמה כלכלית גדולה מאד, ובכלכלה כמו בכלכלה תמיד נכנסת פה גם פוליטיקה מעניינת. על כן, להשקיע בדירה בדובאי באיזור זה או אחר זה סמל סטטוס ובטח בעיני הישראלים, שמעודדים את הברית האהודה שנכרתה כאן בשנת 2020.

להשקיע בדירה בדובאי – מה זה נותן לכם?

השקעות נדלן בדובאי בין אם באבו דאבי ובין אם בשאר המדינות באיחוד האמירויות מאפשרת למשקיע ליהנות מבעלות על נכסים יוקרתיים. הנכסים הללו הם בעלי פוטנציאל רווחי גבוה מאד יחסית למחירן הנמוך ביחס למחיר השוק, בטח נכון לזמנים שלפני המשברים הכלכליים שפקדו את העולם בכלל, ואת ישראל בפרט. עוד חשוב לציין שברמה הפסיכולוגית, מהרגע שיש לנו בעלות על נכס כלשהו, יש לנו יציבות כלכלית שמכפרת על הסיכון בהשקעה שאולי לא היינו בטוחים בה מלכתחילה.

איחוד האמירויות הוא מוקד תיירות עולמי, ולא משהו ששמור מן הסתם לישראלים בלבד. היא מוצפת באנשי עסקים ממעמד בינוני עד גובה מכל העולם ובכך גם מעניקה הזדמנויות השקעות נדלן בדובאי במגוון אופציות. גל התיירות הישראלי בהחלט פועל למען המשקיעים הישראליים בכך שהמקומיים בארץ יעדיפו לשכור דירה בבעלות ישראלית, בין אם לטווח הקצר, ובין אם לטווח הארוך.

חברת ‘סוויט הום’ מתמחה בשוק הדירות והבניינים בדובאי ומציעה מגוון של הזדמנויות השקעה שונים. אנו מייצגים מגוון של משקיעים פרטיים ומוסדיים, מאתרים פרויקטים ונכסים מתאימים ובודקים את כל הפרמטרים בין אם הטכנית, ובין אם המשפטית.

‘סוויט הום’ תלווה אתכם גם בניהול המשא ומתן ובמהלך תהליך הרכישה ואף תארגן חבילת מימון נדרשת בין אם זוהי קבוצת רכישה ובין אם זוהי רכישה פרטית. אתם תשקיעו בדובאי, אנחנו נשקיע בכם את השירות הטוב ביותר וליווי אישי ומקצועי.