Site icon מקומונט לוד

לוד בלהבות: חמש שריפות פרצו הלילה בעיר, כולן בטווח עשרות עד מאות מטרים בודדים אחת מהשניה

גל שריפות בעיר. ארבע כלי רכב עלו באש ברחוב אלפעל, ברחוב ראובן רובין פרצה שריפה בחדר גז וברחובות דוד ברוך ודוד המלך חולצו דיירים מדירות מגורים. האם יש קשר בין המקרים? טפסר רמי אברהם מפקד תחנת כבאות והצלה איילון: “בשלב זה כל כיווני החקירה נבדקים”

הלילה, סמוך לשעה 03:49 הוזנקו צוותי כיבוי בפיקודו של מפקד המשמרת רשף דני שמש  לשריפה בחדר מדרגות של בניין מגורים ברחוב דוד ברוך בעיר לוד .
לוחמי האש שהגיעו למקום, הבחינו במוקד השריפה בקומת הקרקע של הבניין, ובעשן כבד סמיך ורעיל, האופף את כל הבניין.

צוותי הכיבוי החלו מיד בסריקות לאיתור לכודים וכיבוי מוקד הבעירה, לאחר זמן קצר של סריקות בבניין חולצו 4 מדיירי הבניין שהועברו לטיפול מד”א ופונו לביה”ח .

במקביל לפעולות החילוץ והסריקה, צוותים נוספים, השתלטו על הלהבות, מנעו את התפשטות האש, אווררו את המבנה מעשן, ופינו את שאר הדיירים מהבניין  עד לתום פעולות הכיבוי.
לאחר זמן קצר התקבלה הודעה על שריפה נוספת בבניין מגורים ברחוב שדרות דוד המלך בעיר,לוחמי האש בסיוע צוותים ממחוז מרכז פעלו שוב לחילוץ דיירים שנלכדו בדירות במקביל לפעולות כיבוי ושחרור העשן הסמיך,מהמקום חולצו 3 דיירים שטופלו ופונו ע”י מד”א לביה”ח.
מפקד המשמרת רשף דני שמש – ” במקביל ל-2 השריפות במבנים פעלנו באירועים נוספים :* רחוב חטיבת יפתח שריפת 5 כלי רכב, האירוע ללא נפגעים.

* רחוב ראובן רובין שריפה בחדר בלוני גז, האירוע ללא נפגעים.

* ברחוב אלפעל שריפת 4 כלי רכב,האירוע ללא נפגעים.

באגף בטיחות אש וחקירות של כבאות והצלה , נפתחה חקירה לבירור נסיבות פרוץ השריפה.

טפסר רמי אברהם מפקד תחנת כבאות והצלה איילון שהגיע למקום ופיקד על השריפות:

“בזכות התגובה המהירה והמקצועית של לוחמי האש מתחנת איילון בסיוע תחנות המחוז ניתן מענה לגל השריפות ובכך מנענו את התפשטות השריפות ופגיעה בחיי אדם,בשלב זה כל כיווני החקירה נבדקים,בכל מקרה חירום או מצוקה, התקשרו למוקד 102 של כבאות והצלה ולוחמי האש יגיעו לסייע לכם.

שריפות בעיר לוד. גוגל מפות: צילום מסך