Site icon מקומונט לוד

לוד: רוכב אופניים חשמליים נעצר לאחר שנראה על ידי השוטרים משליך אקדח

משטרת ישראל ממשיכה בפעילות אכיפה מוגברת בעיר לוד. אמש נעצר תושב העיר שעורר את חשד השוטרים. לאחר שנתפס התגלה כי נשא נשק אישי, כל הנראה ללא רישיון. בפעילות נוספת שנעשתה בעיר בסוף השבוע נעצר לודאי נוסף בחשד שהוציא במרמה עשרות אלפי שקלים מאדם הלוקה בשכלו

במהלך פעילות מבצעית של משטרת ישראל אתמול בלילה בלוד, הבחינו השוטרים ברוכב אופניים חשמליים אשר עורר את חשדם. השוטרים עקבו אחר רוכב האופניים וראו כי הוא משליך חפץ מידו, השוטרים ניגשו למקום ומצאו כי מדובר באקדח. החשוד, בן 56 מלוד נעצר לחקירה והיום הוא הובא לדיון בעניינו בבימ”ש השלום בראשל”צ, בסיומו הוארך מעצרו בחמישה ימים.

האקדח שהושלך. צילום: דוברות המשטרה

החקירה בעניינו נמשכת.

בתוך כך, הבוקר הותר לפרסום כי חקירה של משטרת ישראל הובילה לחשיפה של גבר בן 31 מלוד שהוציא במרמה מאדם הלוקה בשכלו עשרות אלפי שקלים.

ע”פ החשד, החשוד פנה מספר פעמים לקורבן ובדה סיפור לפיו בנו נפטר ואין לו יכולת לממן עבורו את הוצאות הקבורה. כך, ע”פ החשד הוציא במרמה מהקורבן עשרות אלפי שקלים ונעלם.

החקירה נפתחה לאחר שבמשטרת ישראל התקבלה תלונה של בני משפחתו של הקורבן. חקירה מורכבת ואינטנסיבית של משטרת המשטרה הובילה אל החשוד וחשפה את שיטת הפעולה שלו.

החשוד נחקר ושוחרר בתנאים מגבילים.