Site icon מקומונט לוד

לוחות מגנטיים תורמים לכל תחומי החיים

לוחות מגנטיים הם אחד המוצרים שכשקונים אותם, כבר לא מבינים איך הסתדרו בלעדיהם. לוח מחיק אולי נראה כמו מוצר פשוט וזניח אבל יש לו תרומה כל כך משמעותית לעולמות התוכן שסובבים כל אחד מאתנו, שכדאי להקדיש לכך מחשבה ולהבין כמה לוח כזה יכול לשפר משמעותית כל פינה בבית, בעסק ובאקדמיה.

לוחות מגנטיים מסייעים בניהול המטבח

לוח מחיק בבית יכול לשמש להרבה דברים. במטבח למשל, הוא יכול לשמש כמשטח לרשימת קניות, כאשר ניתן להחסיר ולהוסיף מוצרים לפי מה שנמצא בבית. לוח מגנטי מחיק על המקרר או לידו יכול לסייע לכל המשפחה, גם לילדים, להשתתף בהכנת רשימת הקניות ולהחליף בקלות את החיפוש המתמיד אחרי דפי טיוטה ומכשירי כתיבה כדי לרשום מוצרים חסרים או תזכורות חשובות. לוחות מחיקים הם מצוינים גם להעתקת מתכונים. בזמן הכנת האוכל המתכון יכול להיות מול העיניים על הלוח, במקום לגשת כל רגע לאייפד או לספר מתכונים מיושן, שעלולים גם להתלכלך ולהיהרס אם יישפך עליהם משהו בטעות.

לוחות מגנטיים הם משהו שאף משרד או כיתה יכולים בלעדיו

לוחות מגנטיים מככבים לא רק בבתים, אלא גם בבתי עסק ומשרדים. לוח מחיק ברמה גבוהה יכול להוסיף הרבה לנראות והאסתטיקה של המקום, מעבר לתפקיד השימושי שלו. מעבר לכך, לוח מחיק יכול לסייע מאוד בניהול משימות ומלאי גם במקום עבודה. להשגת תוצאות מקסימליות, יש לתלות את הלוח במקום בולט ונגיש. באופן זה כל המשימות יהיו מול העיניים של מי שצריך לבצע אותן, מה שמונע בעיות כמו שכחה או חוסר תשומת לב. העריכה של הכתוב קלילה אפילו יותר מקובץ במחשב וכמה שניות עם טוש מחיק יכולות לעשות את כל ההבדל. האופציה הזו עדיפה בהרבה מקובץ ניהול מלאי וזמן שלפעמים עוברות שעות ארוכות מרגע עדכונו ועד הרגע בו כולם מקבלים אותו במייל. לוחות מחיקים מככבים גם בישיבות חשובות או העברת הדרכות במקום העבודה ותורמים להטמעת מידע חדש במהירות ובצורה ברורה וחדה.

לוח מחיק הוא מוצר בסיסי גם בכיתות לימוד ומחליף את הלוחות הירוקים והמשעממים של פעם והגירים שמפזרים אבק בכל מקום. לוח מחיק מאפשר לכל מורה להעביר את החומר בצורה בהירה, למחוק במהירות את מה שלא רלוונטי ולהדגיש נושאים שונים על-ידי שימוש בטושים צבעוניים או מגנטים.

תמונה באדיבות: pixabay

לוחות מגנטיים הם קלים לניוד

בין אם אתם משתמשים בלוח בבית, בכיתה או במשרד, חשוב שתהיה לכם האפשרות להזיז את הלוח ממקום למקום ולהתאים אותו לצרכים שלכם ולא ההיפך. לוחות מגנטיים הם קלים לתליה והורדה וקל להזיז אותם ממקום למקום. למשל, מחדר ישיבות אחד לשני, בין כיתות לימוד או מהמטבח לחדר של אחד הילדים שרוצה להשתעשע עם משחק מגנטי חינוכי של אותיות ומספרים.