Site icon מקומונט לוד

לחיות בכבוד גם אחרי שחציתם את גיל הפרישה

פרלמנט בפארק אלי כהן .צילום.עמיעד טאוב

כאשר אנחנו צעירים אנחנו בטוחים שזה יימשך לנצח, קשה לנו לראות את העתיד בעוד 20 או 30 שנה וקשה לנו לראות סיטואציה שבה לא נוכל לחוות את אותן החוויות ולעשות את אותן הפעולות כפי שאנחנו עושים היום. אז נכון שכיום גיל הפרישה הוא גיל צעיר יחסית, אבל עדיין אנשים שפורשים מעבודתם מרגישים קצת יותר מבוגרים וקצת יותר משועממים כי פתאום חסר להם משהו מאוד גדול שהיה חלק בלתי נפרד מחייהם- העבודה. במציאות הישראלית אפשר בהחלט לחשוש קצת מהקצבאות שמגיעות לאנשים המבוגרים אבל מי שחסך לעצמו כל השנים פנסיה ראויה יכול להרגיש הרבה יותר בטוח.

אז נכון שהשלב בו פורשים מהעבודה ויוצאים לפנסיה הוא שלב מאוד מפחיד אבל בזמן שיש כאלו שנשארים אבודים ולא יודעים מה לעשות עם עצמם יש אחרים שפשוט מתחילים לחיות מחדש. נסו לדמיין את הסיטואציה שבה אתם לא קמים בבוקר לעבודה ואתם מתעוררים כל בוקר למציאות שבה אתם יכולים לעשות רק את מה שעושה לכם טוב. פעילות ספורטיבית, טיולים בארץ ובעולם, מסעדות, ביקורים קבועים בים או בבריכה, צפייה בסרטים, קריאת ספרים וכל פעולה שרציתם לעשות כל השנים אבל פשוט לא הספקתם. יש שיגידו שגיל הפרישה נמוך מדי, יש שיגידו שהוא גבוה מדי ויש שיגידו שהוא בא להם בדיוק בזמן. לא משנה באיזו קבוצה אתם העיקר שתגיעו לגיל הפרישה שאתם יודעים בדיוק מה אתם הולכים לעשות ומה עושה לכם טוב על הלב.

להיות ניידים ולנוע בקלות ממקום למקום:

אחת הבעיות אצל אנשים מבוגרים היא הניידות. יש גילאים שהראייה כבר פחות טובה או שיקול הדעת כבר לא מה שהיה פעם ולכן נהיגה ברכב אינה אפשרית. אם גם אוטובוסים ומוניות זו אינה אופציה עבורכם בגלל הכסף יש לנו הצעה נהדרת עבורכם: קלנועית לשיפור איכות החיים לאנשים בגיל הזהב. הקלנועית מצוינת גם עבור יחידים וגם עבור זוגות והיא יכולה לקחת אתכם ממקום למקום בקלות ובמהירות הרצויה.

היתרון הגדול ביותר של הקלנועית היא העובדה שאין צורך ברישיון מיוחד ולכן היא נגישה עבור כולם. יתרון נוסף של הקלנועית החשמלית הוא שהיא קלה מאוד לקיפול וניתן לאכסן אותה בבית בצורה נוחה וקלה. קלנועית לשיפור איכות החיים לאנשים בגיל הזהב היא מושלמת, היא עוזרת לאנשים מבוגרים להתנייד לא רק בתוך קיבוצים או בתוך מושבים כמו שכולם חושבים אלא היא מתאימה גם לנסיעה בעיר. הקלנועית של היום הרבה יותר נוחה והרבה יותר משודרגת מאשר הקלנועית של לפני כמה שנים וכל אחד וכל אחת יכולים להרגיש עליה בטוחים ולנהוג עליה בצורה פשוטה ונוחה. אם אתם מרגישים שיש לכם הרבה מקומות שאתם רוצים להגיע אליהם אבל אין להם את הכלי המתאים אתם יכולים לבחור בקלנועית ולשפר לעצמכם את איכות החיים.