Site icon מקומונט לוד

לימודי קואצ’ינג

כבר המון זמן שאתם חושבים לעשות הסבה, אך מתלבטים בין תחומים שונים. חלק מהם יותר מתייחסים ליכולות האישיות שלכם והרצון לפתח אותם. והחלק השני מתייחס לפיתוח אישי ורגשי, שגם שם אתם מרגישים שיש צורך להתפתח ולהעשיר את הידע שלכם. בחירה בלימודים שיעשו עבורכם שינוי אישי, יכולה לגרום לכם לפתוח את הראש לעוד כמה כיוונים שמתחברים ליכולות שלכם. הצעד הראשון בבחירת לימודים יכול לשנות אתכם מאוד ולכן מאוד חשוב להקשיב לקול הפנימי שלכם והשקיע ב לימודי קואצ’ינג שיעשירו ויפתחו אתכם לעבר השלב הבא בקריירה שלכם. בית הספר כיוונים לדרך עם משמעות מלמדים קורסי קואצ’ינג מקצועיים וחושפים בפניכם עולם חדש של התפתחות אישית שבעזרתו תוכלו להגשים את המטרות, החזון והרצונות שלכם בכמה מפגשים.

קרדיט CANVA

לימודי קואצ’ינג – מקצוע לחיים

אם אתם אוהבים להיות בקרבת אנשים, לעזור, לכוון ולסייע בכל שאלה וכיוון אישי ותעסוקתי, לימודי קואצ’ינג יכולים להתאים לכם. היום הרבה אנשים בוחרים בהכשרה הזו כי הם מעוניינים לעשות שינוי בחיים שלהם וגם בחייהם של אחרים. מדובר בקורס מעצים בו יהיה ניתן לעבור תהליך אישי עוצמתי, שמתחיל ממחשבה רציונלית לה אנחנו רגילים, עד להיכרות פנימית ולמידה איך ניתן לשלב את השניים יחד. הלימודים יקנו לכם יכולת הקשבה יותר עמוקה, ייתנו לכם כלים איך לנהל את עצמכם מבחינה רגשית, יחשפו בפניכם מה הם החוזקות ודפוסי החשיבה שמעכבים אתכם, ויענו לכם על שאלות שצצות לכם בראש ולא תמיד אתם מוצאים תשובה לתסכול או לתקיעות שאתם חווים.

בחירת מוסד לימודים

על מנת שתוכלו לבחור את המקום ללימודי קואצ’ינג, אתם צריכים קודם כל לברר עם עצמכם מה חשוב לכם לקבל. יש אנשים שמעוניינים להתרכז בלימודים עבור עצמם, ולא בהכרח כדי להפוך את הלימודים למקצוע. אך יש אחרים שיעדיפו ללמוד את הקורס כדי לעזור גם לאנשים אחרים ולהתמקצע בתחום. בשני המקרים, בקבלת התעודה תוכלו להחליט מה לעשות בסיום הלימודים. אך איך תבחרו את המוסד הנכון עבורכם? מאוד חשוב לברר על הניסיון, הוותק, המלצות, כמה שנים המוסד עובד, אילו מאמנים ומאמנות קואצ’ינג סיימו את הלימודים אצלם והכי חשוב, כמה אתם מתחברים לנושאים, לאנשים ולמסגרת הלימודים.

לסיכום, בית הספר כיוונים לדרך עם משמעות בעל מוניטין רב בהסמכת מאמנים ומאמנות ללימודי קואצ’ינג, ומציע לכם להיות חלק מהבוגרים המקצועיים ביותר בעולם האימון. חייגו עוד היום 054-7955535