Site icon מקומונט לוד

לנקות את הראש בתאילנד – עכשיו זה הזמן

האם גם אתם תמיד חלמתם על טיול משפחתי בתאילנד? מעוניינים לנקות את הראש וליהנות מחופשה רומנטית עם בני הזוג או עם חברים בממלכת תאילנד, הידועה גם בשמה הקודם סיאם? ובכן, עכשיו זה הזמן להצטרף לטיול מאורגן עם חברת תיירות מובילה, וליהנות מחוויה בלתי נשכחת בין מקדשים מדהימים, פסלי בודהה מרשימים, שווקים תוססים וססגוניים, ארמונות מפוארים, אוכל מעולה ואותנטי, יערות טרופיים וכמובן חופי ים נקיים עם עצי קוקוס ואיים עם חיי לילה סוערים וסוחפים.

מטיילים בראש שקט ומבקרים באטרקציות המעניינות ביותר

כדי לחוות את תאילנד ולהכיר את המקומות היפים והמעניינים ביותר, כדאי לטייל במדינה באמצעות טיול מאורגן. אומנם ישראלים רבים טסים עצמאית לתאילנד ומטיילים באתרים תיירותיים ידועים כמו ארמון המלך, מקדש בודהה השוכב, שוק הפרחים, השוק הצף ורחוב הקוואסן המפורסם בבנגקוק וביעדים אטרקטיביים נוספים כמו קוסמוי, קופיפי, פוקט, צ’אנג מאי בצפון והגשר של נהר קוואי, אך כדי לחסוך כאבי ראש וגם כסף אין כמו טיול מאורגן.

עכשיו הזמן להגשים את החלום

תאילנד מציעה שילוב מרתק ומושלם בין עבר מפואר לחיים המודרניים, המדינה המפורסמת נחשבת ליעד תיירותי פופולרי מזה שנים רבות, ישראלים רבים נופשים בה מדי שנה ורבים חוזרים לבקר בה שוב ושוב. עם זאת, רק באמצעות טיול מאורגן לתאילנד אפשר לטייל לאורכה ולרוחבה של המדינה הגדולה המשתרעת על פני שטח של למעלה מ-513,000 קילומטרים רבועים.

בטיול מאורגן בממלכת תאילנד מבקרים באתרי החובה ברחבי המדינה, וגם באטרקציות תיירותיות שרק המקומיים ומדריכי הטיולים המנוסים מכירים. במהלך הטיול המאורגן זוכים חברי הקבוצה למדריך ישראלי צמוד, להדרכות מעניינות בכל מקום, לאוטובוס תיירים ממוזג צמוד, ללינה במלונות איכותיים ומרכזיים, לארוחות וגם לזמן קניות ובילויים.

יש מגוון מסלולי טיול בתאילנד, חלקם מתאימים למשפחות עם ילדים, אחרים מיועדים לשומרי מסורת, ויש גם מסלולים לחובבי טבע ונופים, לחובבי תרבויות ואמנות ועוד. טיול מאורגן מעניק לתייר הישראלי שקט נפשי, הטיול מתוכנן בקפידה וכולל ביקורים באתרי חובה בערים הגדולות ובראשן בנגקוק וצ’אנג מאי, בכפרים ציוריים, בשמורות טבע מדהימות ביופיין, בחופים מטופחים ובשווקים מדהימים וזולים.

תמונה באדיבות: pixabay

איים אקזוטיים, יערות גשם, שווקים נפלאים וקניונים מפוארים

מיליוני תיירים מגיעים לתאילנד מדי שנה כדי לנפוש ולטייל באחת המדינות היפות והמעניינות ביותר במזרח אסיה ובעולם כולו. תאילנד מציעה שילוב מושלם בין חדש לישן, בכל המדינה פזורים מקדשים בעלי ארכיטקטורה יפה ויוצאת דופן, פסלי בודהה גדולים, ארמונות ומבצרים.

כדאי לטייל במדינה באמצעות טיול מאורגן כדי לבקר באתרי החובה ובאטרקציות מלהיבות נוספות, כך ניתן לחוות את המדינה והתרבות העשירה שלה, ליהנות מנופים קסומים ועוצרי נשימה, מחוויה קולינרית מרגשת, לצלול, וליהנות גם מחופשת בטן גב בחופי ים עם חול לבן ונקי ועצי קוקוס גבוהים כתפאורה מושלמת, וכמובן מבילויים סוערים בחיי הלילה התוססים במדינה ומשופינג בקניונים הגדולים ובשווקים הטובים ביותר.