Site icon מקומונט לוד

לעידוד הסטודנטים בלוד: חולקו 360 מלגות ראש העיר בהיקף של כ-620 אלף ₪

לוד ממשיכה במסורת הטובה שהנהיג ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, לפני 5 שנים. בשבוע שעבר חולקו למעלה מ-620,000 ₪ כמלגות ראש העיר ל-360 סטודנטים תושבי לוד הלומדים לתואר אקדמי במוסדות להשכלה גבוהה || ראש העיר: “אני משוכנע שההשקעה בסטודנטים שלנו תיצור בעתיד עוצמה חברתית וכוח משמעותי שיתרום לעיר ולקהילה”.

לפני 5 שנים החלה עיריית לוד במסורת חלוקת מלגות לסטודנטים, זאת לאחר 20 שנה שבהן העירייה לא חילקה מלגות. ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, החליט עם כניסתו לתפקיד להתחיל במסורת חדשה זו: “חובתנו לעשות כל מאמץ כדי לעודד את ההשכלה הגבוהה בקרב תושבי העיר. מלגות אלה מסייעות לסטודנטים שלנו בתשלום שכר הלימוד. אחד היעדים המרכזיים שאני מוביל יחד עם חבריי להנהלת העירייה ולמועצת העיר, הוא להפוך את העיר לוד מוקד משיכה לסטודנטים וצעירים”, אמר ראש העיר.

ראש העיר מסר את תודתו לחבריו לוועדת המלגות בראשות יו”ר הועדה אלי סער, לממלא מקומו יוסי הרוש ולכל חברי המועצה שתומכים במדיניותו ובקו שהתווה בדבר ההשקעה החשובה במלגות לסטודנטים. תודה מיוחדת מסר ראש העיר למנהלת מחלקת הפרויקטים שירן בוקרה ג’רבי בוקרה שאף הנחתה את הערב, אשר מובילה את הפרויקט הנהדר הזה, וכן לליאור בניסטי, על הפעילות הענפה והשוקקת חיים למען צעירי לוד.

בזה אחר זה עלו 360 הסטודנטים מלוד כדי לקבל את המלגה מראש העיר וחברי הועדה. צילום: דוברות עיריית לוד

“העיר לוד מחבקת את הסטודנטים והצעירים, ועושה כל מאמץ כדי שהם יחזירו לה נאמנות ותמיכה, יישארו לגור בה ויבטיחו בה את עתידם. נמשיך לעשות בע”ה כל שיידרש כדי לתמוך ולחזק את הסטודנטים בני העיר לוד ולמשוך לעיר עוד ועוד סטודנטים כעיר צעירה ותוססת העומדת בפני תפנית בפיתוחה, קידומה ומיתוגה כעיר סטודנטים”, הוסיף  יאיר רביבו, “נמשיך בעזרת השם להשקיע ולעשות כל מאמץ, להעמיד את הצעירים והסטודנטים במרכז תשומת הלב, כמי שרואה בהם משאב חברתי חשוב מאוד לחיזוק חוסנה הקהילתי של העיר ותושביה. בהצלחה!”

בתום הטקס נהנו מאות הסטודנטים מהופעתו של אמן החושים והטלפתיה, אורן שלום.

“תמיכתו ועידודו של ראש העיר לוד סייעו לי להגשים חלום”

בשם מקבלי המלגות, נשאה דברי ברכה, יפית חזוט, תושבת העיר: “כבוד ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, אנשי אקדמיה נכבדים, אז הגיע הרגע, וכן, הגיעה גם השעה, וזו בהחלט, ההזדמנות להגיד תודה!

“לא בכל יום ובוודאי שלא בכל עיר, מחליט העומד בראשה לתת קדימות ועדיפות לנושא החינוך. דווקא בתקופה, בה אנו עדים, לצערנו, לאירועים שליליים שנעשים ע”י בני נוער בארץ ומחוצה לה, חשובה שבעתיים המטרה הנעלה, ששם לו לנגד עיניו, ראש העיר הנכבד שלנו – חיזוק ועידוד צעירי העיר לוד, ללמוד, להתפתח, להתקדם ולהבין, שהשמיים הם הגבול.

“מעיר קטנה הפכה העיר לוד, לעיר ששמה הולך לפניה, ולנו יש במה להתגאות! ככל שיגדל מספר הלומדים בעיר, תפתחנה יותר ויותר דלתות בחוץ בפני רוכשי ההשכלה ובהדרגה תעלה עוד יותר רמת ואיכות החיים בעיר.

“זה המקום לומר תודה גדולה על חלוקת מלגות כספיות לכל סטודנט, בעבור כל שנת לימודים. מלבד המלגה הכספית, עומד כאן ערך של ערבות הדדית ועידוד למצוינות ולמימוש עצמי.

“הזדמנות להגיד תודה”. יפית חזוט מקבלת את המלגה. צילום: דוברות עיריית לוד

“שמי יפית חזוט, נשואה ליוסי, אם ל-2 ילדים מהממים, עובדת במשרה מלאה, תובענית ודורשת, סיימתי כעת את לימודי התואר הראשון במנהל עסקים.

“תמיכתו ועידודו של ראש העיר, לרבות הסיוע הכלכלי בדמות המלגות הכספיות, סייעו לי להגשים את חלומי ברכישת השכלה אקדמית. בטוחה אני שעבורי, כמו עבור רבים מחברותיי וחבריי, זוהי רק ההתחלה. זכות היא לנו לשמש שגרירים לבני הנוער בעיר ולהראות להם שהכל אפשרי.

“כולי תקווה כי פרויקט העלאת החינוך בעיר לוד ימשיך לקרום עור וגידים עוד שנים רבות, ובזכותו יצליחו כל צעירי העיר לרכוש השכלה אקדמית שרק תסייע עוד יותר להפוך את העיר לאחת הערים המצטיינות בארץ.

“יישר כח לכל העוסקים במלאכה – מלפנים ומאחורי הקלעים, לשירן ג’רבי, מנהלת הפרויקט, ולעדי עזיזה, מזכירת מחלקת הפרויקטים, וכמובן, איך לא? לראש העיר היקר שלנו. תודה רבה ושנה טובה”.