Site icon מקומונט לוד

לפנות בית מתכולה, במהירות ובקלות

צילום:עמיעד טאוב

לעיתים קורה שאדם נתקל בצורך כלשהו לפנות בית מתכולתו כאשר אין לו צורך בתכולת הבית לשם שימוש עצמי. במקרים מעין אלו, כל אדם עומד אובד עצות מול תכולת הבית ולא יודע להיכן ניתן להעביר אותה, את מה כדאי למכור ואת מה כדאי למסור ומי יעשה עבורו את ההובלה למקום היעד או יקנה את התכולה הרלוונטית למכירה. כאשר מדובר בצורך מיידי של פינוי דירה, הדילמה הופכת להיות מהותית ומורכבת אף יותר. אם אתה נמצא בתוך סיטואציה מעין זאת, כדאי שתכיר את החברות אשר מעניקות שירות של פינוי בית.

מהו כולל שירות פינוי בית?

שירות של פינוי דירה מתכולה אשר אין בה שימוש, כולל בתוכו: תהליך מיון וסידור כל התכולה, על ידי חברה מקצועית  בתחום פינוי בתים מתכולתם. לאחר מיון וסידור התכולה כולה, החברה תציע לרכוש ממך את כל התכולה אשר אותה ייעדת למכור במחיר אטרקטיבי וכן, תיקח יחד איתה גם את התכולה שאין בה שימוש לאף אחד ותמצא לה מקום יעד אחר. שירות של פינוי בית, כולל בדרך כלל גם הובלה של תכולת הבית ממקום למקום על ידי החברה העוסקת בתחום ופעמים רבות אף ניקיון הדירה עצמה בתום התהליך. ישנם מקרים שבהם כדאי מאוד להיעזר בשירות של פינוי בית, עבור בית שתכולתו לא רלוונטית ואין בה צורך או שימוש אישי לאדם שהבית בבעלותו.

צילום:עמיעד טאוב

למי כדאי להיעזר בשירות של פינוי בית?

ישנם אנשים אשר סובלים ממחלה נפשית שכוללת אגירת ציוד עבור הבית באופן אובססיבי וכפייתי. פעמים רבות, אותם האנשים מבינים שאין להם שום צורך ברכוש אותו הם אוגרים ושהוא תופס מקום מהותי בביתם, ללא שום צורך ממשי, אך אין להם את היכולת והמסוגלות הנפשית להיפרד מהציוד אותו הם רוכשים בצורה כפייתית. במקרים שכאלו, כל שעל אותו אדם לעשות זה ליצור קשר עם אחת החברות המעניקות שירות של פינוי בית והם יעשו אתה עבודה הקשה עבורו. אותן חברות ימינו את הציוד, יארזו את הציוד הלא רלוונטי וימצאו לו שימוש אחר. יתכן שהם ימסרו את הציוד לתרומה או ימסרו למחזור את הציוד אשר אין בו שימוש לאף אחד. כמו כן, מקרה נוסף שבו יש צורך מהותי לשכור את שירותיהן של חברות העוסקות בשירות של פינוי בית, הוא פינוי עיזבון שניתן ליורשים, מדירה. פינוי עיזבון הוא לא דבר קל עבור היורשים ולכן חברה מקצועית, תמצא שימוש לעיזבון, תוביל אותו למקום יעד רלוונטי ואף תדאג לניקיון הדירה בסופו של התהליך.

שירות של פינוי בית רלוונטי עבור כל אדם שזקוק לפינוי תכולת בית באופן מיידי ומהיר.