Site icon מקומונט לוד

לקראת חופשת חג הסוכות: כיצד לנפוש בשמחה – ולטייל בבטחה

לקראת חג הסוכות, מעדכנים בשירותי מגן דוד אדום כי הם כבר ערוכים בכוננות מוגברת לטיפול במקרי חירום רפואיים שונים, העלולים להתרחש במהלך החג ובחול המועד, כפי שלצערנו מתרחש כמעט מדי חופשה וחג ארוכים. על מנת להימנע מפציעות, חבלות ותקלות שונות בדרך – שיפגעו בכם ויסכנו גם את כוחות ההצלה, אנו מגישים לכם מספר עצות זהב לטיול בטוח. שימרו על עצמכם!

במסגרת ההיערכות, תורחב פרישת החובשים והפראמדיקים של מד”א ברחבי הארץ, באמבולנסים, הניידות לטיפול נמרץ, האופנועים והרכבים הייחודיים הנוספים של מד”א. הצוותים יהיו ערוכים לתת מענה רפואי מהיר ומקצועי לכל צורך רפואי שעלול להתעורר. בנוסף, כוננים רבים במד”א, אשר יתפללו בבתי כנסת ברחבי הארץ, יצטיידו בציוד רפואי מתקדם ובמכשירי דפיברילטור, שיסייעו להם להציל חיי אדם במידת הצורך.

מנכ”ל מד”א, אלי בין: “על מנת שנוכל לחגוג את החג בשמחה ובבטחה, אני קורא לציבור להקפיד על המלצות הבטיחות של מגן דוד אדום. יש לנהוג בערנות ואחריות בדרך לארוחות והטיולים, ולתת תשומת לב יתרה, בעיקר לילדים, על מנת להימנע מתאונות ביתיות ומתאונות דרכים. בנוסף, חשוב להקדיש תשומת לב וערנות לילדים המתארחים בסביבה לא מוכרת במהלך החג, אשר יכולה להיות מסוכנת עבורם. בכל מקרה חירום, יש להזעיק את מד”א בטלפון החירום 101 או באמצעות יישומון ‘מד”א שלי’, באמצעותו ניתן לאתר בקלות את מיקומכם המדויק, גם בטבע ובשטח הפתוח. בשם ארגון מגן דוד אדום, אני מאחל לכל בית ישראל חג סוכות שמח ובטוח”.

נערכים לכל תרחיש. ג’יפ-בולנס של מד”א. צילום: דוברות מד”א

המדריך המלא לבטיחות בחופשת חג הסוכות:

בטיולים:

בעת עריכת פיקניק בחיק הטבע יש לשמור על כללי הזהירות הבאים:

בנסיעות:

כללי זהירות בחוף הים ובבריכות:

למבלים עם תינוקות וילדים בים, בבריכה או סמוך לכל מקור מים אחר – שימו לב לכללי הזהירות הבאים: