Site icon מקומונט לוד

מאות מלגות בשווי של יותר מחצי מיליון ש”ח חולקו לסטודנטים תושבי לוד

עיריית לוד ממשיכה במסורת שהנהיג ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, לפני כ- 7 שנים וחילקה השבוע 360 מלגות לסטודנטים תושבי לוד בהיקף של כ-540 אלף ₪. ראש העיר: “יוזמה זאת באה במטרה לעודד את הצעירים לרכוש השכלה אקדמאית ולחזק את מעמדה של לוד כעיר של סטודנטים”.

בטקס חגיגי שנערך השבוע בהיכל התרבות בלוד, חולקו 360 מלגות ראש העיר למאות סטודנטים תושבי העיר שהגישו בקשה לקבלתן. ראש העיר החליט עם כניסתו לתפקיד להתחיל במסורת זו שנמשכת עד היום: “סטודנטים בני המקום, לוד היא הבית שלכם! זה המקום להגיד לכם תודה על כך שאתם נשארים בעיר. אנו קשובים לכם וחשוב לנו לשמוע אתכם. אנחנו משקיעים המון בתשתיות, חינוך, השכלה גבוהה, התחדשות עירונית ויצירת מקומות תעסוקה על מנת שתמשיכו להתגורר בלוד גם לאחר סיום לימודיכם ולקבוע בה את עתידכם. אחת מהשאיפות המרכזיות שאני מוביל יחד עם חבריי להנהלת העירייה ולמועצת העיר, היא להפוך את העיר מוקד משיכה לסטודנטים ולדור הצעיר”.

במהלך הערב נהנו המשתתפים מהרצאה מרתקת של הכתב האהוב מערוץ 12, דני קושמרו, שדיבר על עברו כסטודנט להנדסה כתושב באר שבע שהתחיל מלמטה והוכיח כי כשרוצים מאוד להצליח אפשר להגיע לכל פסגה ולהגשים את החלומות שלך.

ראש העיר ביקש למסור את תודתו לשירן בוקרה ג’רבי מאגף תכנון ופרויקטים וצוותה שמרכזות את הפרויקט ולכל חברי ועדת המלגות. ליו”ר הועדה ומחזיק תיק ההשכלה הגבוהה, אלי סער, למחזיק תיק הצעירים והסטודנטים, עמרי סער, למנכ”ל העירייה אהרון אטיאס, לסגן ראש העיר גיל חדד ולחברי מועצת העיר אלמז זרו ורפי יקותיאל על השתתפותם בטקס, למנהל “התחנה” מרכז הצעירים בלוד, ארז בר חיים, ולאיתי סיטבון ונור אלסוח נציגי הסטודנטים על הפעילות המאומצת למען צעירי לוד.

“נמשיך בעזרת השם להשקיע ולעשות כל מאמץ, להעמיד את הצעירים והסטודנטים במרכז תשומת הלב שלנו כמשאב חברתי חשוב מאוד לחיזוק חוסנה הקהילתי של העיר ותושביה”.