Site icon מקומונט לוד

מאות מנשות לוד באירוע השיא של חודש המאבק באלימות נגד נשים

השבוע התקיים בלוד ערב מיוחד ומלא עוצמה נשית במסגרת חודש המאבק באלימות נגד נשים  בשיתוף נעמ”ת. הערב הזה הוא חלק מפעילויות רבות שהתקיימו בלוד, במטרה להזכיר לכולנו את הנשים שנרצחו ואת הנשים שחיות במערכות יחסים זוגיות אלימות, כאשר התקווה היא למנוע את הרצח הבא, לתת לנשים את הכוח לצאת מזוגיות אלימה ויחד ליצור שינוי ולהעביר את המסר המשמעותי והחשוב – די לאלימות נגד נשים!

במסגרת הערב עלתה הצגת היחיד “הגט” שסיפרה את סיפורה של שרי דיסקינד ומאבקה לקבל גט מבעלה האלים. בנוסף התקיימה ההרצאה של עו”ד אידית טיטנוביץ בנושא זכויות נשים.

הערב הוא פרי שיתוף פעולה של חברת המועצה הממונה על תחום הנשים, אלוירה קוליחמן, יו”ר נעמ”ת במרחב השפלה, מירי בלחסן, יועצת ראש העיר למעמד האישה ומנהלת אגף קהילה ושירות לתושב, אפרת אברהם, מנהלת האגף לשילוב חברתי ,  אורלי דהן, רכזת תחום נשים במחלקה למשאבי קהילה וקליטה, שולי יחיאל, עו”ש נשים תמר זלקה ומנהל המחלקה לשירות וקהילה, רון גלבוע.

מארגנות ערב המאבק באלימות נגד נשים

יועצת ראש העיר למעמד האישה, אפרת אברהם, הודתה לכל השותפים לקיומו של ערב זה וציינה כי לאורך כל החודש יתקיימו פעילויות על מנת להעלות את המודעות לנושא חשוב זה ולמנוע אלימות נגד נשים. לאורך השנה פועלים כל השותפים בעיר בפעולות שונות בכל המגזרים והגילאים, על מנת למנוע את האסון הבא.

אולם היכל התרבות בלוד מלא בנשים שזועקות די לאלימות

כן הודתה לראש העיר, עו”ד יאיר רביבו על השותפות בעשייה, מתן תקציבים והנכונות לעשות כל מה שניתן על מנת לקדם את הנשים בלוד. חברת המועצה אלוירה קוליחמן אמרה בנאומה, כי  “חובתנו המוסרית והחברתית של כל אחד מאתנו, לעשות מה שניתן על מנת לעצור את האלימות נגד נשים”.