Site icon מקומונט לוד

מאות מתושבי לוד חגגו “שישי שמח” בבריכת השחייה העירונית

מאות מתושבי לוד פתחו את הקיץ בחגיגת ענק שהתקיימה בבריכת השחייה העירונית היפה והמחודשת, בספיישל חגיגי עם תכנית הדגל של ערוץ 24 “שישי שמח עם ירון אילן”, אשר הועברה בשידור חי.

הרומן המוצלח של העיר לוד עם “שישי שמח” החל לפני כארבעה חודשים. כזכור, ביום האישה הבינלאומי שהתקיים בלוד בהצדעה לנשות העיר וכביטוי לכבוד והערכה אליהן ולהישגיהן, ארחה העיר לוד את התוכנית “שישי שמח” עם ירון אילן אשר שודרה “חי” באירוע בלתי נשכח שהציג את לוד היפה, השמחה והחיובית עם תושבים מקסימים ונהדרים, ועם נשים מדהימות, חזקות ומשפיעות. הפקת התכנית נדהמה מהאווירה ומהחום הלודאי וסגרה בלוד אירוח נוסף בבריכת השחייה בלוד.

החל משעות הבוקר החלו הלודאים לזרום בהמוניהם אל הבריכה העירונית. בשעה 11:00 החל השידור החי עם מיטב האמנים, בהם דורון מירן, שקד קוממי, תמיר גל , איזקיס, מורן קריטי, צביקה אברהם, יגל, דור וקנין, מן יהל , גל חייק , גולן אברהם, שימי מזרחי, אור בן עטר, מתן כהן, דודי בוזגלו, וניר בנילוש הלודאי.

התושבים נהנו מיום כיף באחד מאתרי הנופש והבילוי מהיפים באזור כולו, חלקם תפסו שלווה קרירה במימי הבריכה או באחת הפינות המוצלות שבשטחה, וחלקם נהנו ממוסיקה תוססת ושמחה.

מפיקי התכנית הפתיעו את ראש העיר עו”ד יאיר רביבו לכבוד יום הולדתו ה-42 והעניקו לו עוגת יומולדת בשידור חי. אכן “שישי שמח” בלוד!

התושבים נהנים מיום כיף בבריכה בשילוב מוסיקה תוססת ושמחה. צילום באדיבות דוברות עיריית לוד