Site icon מקומונט לוד

מאמאנט לוד פותחת עונה

ליגות מאמאנט לוד ורמלה התכנסו לאירוע פתיחת עונה השלישית לשנים 2017-2018. כל השחקניות היו נרגשות, לקראת האירוע ומשחקי הליגה העומדים בפתח.

ליגת מאמאנט לוד מונה חמש קבוצות והשנה הצטרפה אליה ליגת מאמאנט רמלה, המונה בינתיים שתי קבוצות, אך היד עוד נטויה. ניכר היה, כי כל השחקניות היו נרגשות, לקראת האירוע ומשחקי הליגה העומדים בפתח.

את הערב פתחה נבחרת ההיפ הופ הבוגרת של סטודיו למחול מורן מרי – Silent water crew, אשר הלהיבה את הקהל בהופעתה. מנחת הערב הייתה אלה בן צור, קפטנית קבוצת גני אביב, אשר הייתה אחראית על ארגון אירוע הפתיחה.

תמונה משותפת עם שחקניות ליגת מאמאנט לוד-רמלה. צילום באדיבות דוברות עיריית לוד

את המעמד כיבדו בנוכחותם: ראש העיר – עו”ד יאיר רביבו, מנכ”ל העירייה –אהרון אטיאס, מנהל אגף הספורט בעירייה –מאיר אליהו, מנהלת מחלקת הספורט בעירייה – רחל גז , ויו”ר מאמאנט לוד –איילת אדרי.

הקבוצות נקראו למגרש אחת אחת, והוצגו בפני כולם. על הפרקט התקבצו כ-80 שחקניות במדי הליגה הייצוגיים לתמונה קבוצתית.

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, איחל לכל השחקניות עונה טובה ומוצלחת, שתמשכנה להגיע לאימונים ולמשחקים, לתרום לקהילה וכל הנגזר מלהיות חלק ממשפחת מאמאנט. כמו כן, ניצל את ההזדמנות להפרד מרחל גז, אשר יוצאת בקרוב לגמלאות, לאחר תרומה רבת שנים למחלקת הספורט בעירייה. היא זו, שהביאה את מאמאנט ללוד. דחפה ועמלה רבות להצלחת הפרויקט. עובדת בשיתוף פעולה מלא עם יו”ר מאמאנט לוד. ראש העיר אף סיפר כי רחל גז, הייתה המורה שלו לספורט בביה”ס היסודי, בכתות א’-ח’!

עם סיום טקס הפתיחה, התקיימו שני משחקי הליגה הראשונים לעונה, במסגרת המוקדמות.

תוצאות המשחקים: אופק 1 (רמלה) – על יסודי (לוד)  2:0 , אופק 2 (רמלה) – זבולון המר (לוד) 2:0

“אנו שולחים מכאן איחולי הצלחה לכל השחקניות בליגת מאמאנט לוד ורמלה, הרבה הנאה וריגושים, הרבה ניצחונות שיובילו את הקבוצה המנצחת לעלות לטורניר אלופת האלופות, אשר יתקיים בתחילת יולי, עם סיום העונה. ניפגש במגרש!” אמרה יו”ר מאמאנט לוד, איילת אדרי