Site icon מקומונט לוד

רח’ סוקולוב ייפתח לתנועה לפני ראש השנה!

בשורה לתושבי גני אביב וס”ח! רחוב סוקולוב אשר נסגר לתנועה בשל עבודות הפרדה מפלסית 127 שמבצעות עיריית לוד וחברת נתיבי איילון להקמת מעבר תת קרקעי לכלי רכב והולכי רגל, ייפתח לתנועה לקראת ראש השנה, ביום ראשון 17.9.17 .

לפני כחודש וחצי פרסמה העירייה הודעה על סגירת הכביש והובטח כי רח’ סוקולוב המהווה את כביש הגישה העיקרי לשכונת גני אביב וס”ח, ייפתח לתנועה לפני ראש השנה. ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, לחץ והנחה לעשות כל מאמץ, כדי שהכביש ייפתח במועד שהובטח, זאת נוכח המצוקות הקשות של תושבי גני אביב ועומסי התנועה שנוצרו ביציאה ובכניסה לשכונה. בתוך כך ליווה ראש העיר את התקדמות העבודות להשלמת ההפרדה המפלסית, אשר עומדות כאמור, בפני סיום.

העבודות ברח’ סוקולוב להקמת המעבר התת קרקעי לכלי רכב והולכי רגל, לפני סיום. צילום באדיבות דוברות עיריית רמת גן

“אני מודה לתושבי גני אביב והשכונות הערביות על הסבלנות ומתנצל על עוגמת הנפש ואי הנוחות הזמנית שנגרמה בתקופה זו”, אמר יאיר רביבו “אנו משקיעים לילות כימים ומיליונים רבים כדי שנוכל לנוע בחופשיות ובבטחה בעירנו האהובה, ואני סבור שזה שווה את המאמץ. אני משוכנע כי בסיומן של העבודות להקמת ההפרדה המפלסית, שהוא פרויקט התשתית המורכב והיקר שבוצע בעיר לוד מאז ומעולם, תשופר ותשודרג הכניסה לגני אביב ותשופר לאין ערוך בטיחות הנסיעה והנגישות אל השכונה וממנה לכל חלקי העיר, לרווחת התושבים והבאים בשעריה”.

“תודתי למשרד התחבורה, נתיבי איילון, רכבת ישראל, המשטרה ועובדי העירייה על העבודה המאומצת בתנאים לא פשוטים. סעו בזהירות”! אמר ראש העיר לסיום