Site icon מקומונט לוד

מדוע חובה שיהיו לכם נעלי סניקרס בארון?

כל סטייליסטית תגיד לכן כי יש כמה פריטים עליהם אף אחת לא יכולה לוותר. חובבות האופנה בנינו, צריכות כבר לדעת כי לנעליים יש תפקיד משמעותי ביצירה של לוק מנצח. כמו שכל אחת צריכה כמה חולצות בסיס מושלמות ומכנסי ג’ינס בגזרה מושלמת, זוג מנצח לכל סיטואציה, הרי שבמקרה הזה, אנחנו רוצות לספר לכן בכמה מילים על סניקרס לנשים. חובבות אופנה מושבעות? מחפשות את הדרך ללוק מנצח? אתן לא צריכות להגיד פעמיים, אנחנו כאן כדי לספר לכן הכל.

מתי נעלי ספורט הפכו לסטייל?

בעבר, היו נעליים לעבודה והיו נעליים לערב, עם קו מפריד בין השניים. אבל היום, הרי שנעלי ספורט הפכו מזמן לפריט חובה בכל ארון. לאורך השנים האחרונות אנחנו רואות איך עולם האופנה עושה צעדים דרמטיים ליצירה של אופנה המתאימה לאירועים שונים, גם לבילוי עם חברים בבית וגם לפגישות עבודה, במקומות עבודה רישמיים. היתרון של נעלי סניקרס לנשים ברור, מדובר על נעל נוחה, כזו שיכולה להיראות טוב על כל אחת. נעל מנצחת היא כזו שאפשר לשלב אותה עם כל פריט לבוש או כזו שמוסיפה עוד משהו לשאר הפריטים אותם בחרת מהארון. הכיף הוא שיש אינספור נעלי ספורט מהסוג הזה, בצבעים שונים וגזרות משתנות. כך שאין גבול ליצירתיות וללוקים אותם אפשר ליצור עם נעליים מושלמות.

צילום: unsplash
מה את צריכה לדעת כדי לבחור את זוג הנעליים המושלם עבורך

קודם כל, חשוב לזכור, בדומה לרכישה של שמלה או חצאית, הרי שלא תמיד מה שנראה טוב על דוגמנית או על משהי אחרת, ייראה טוב עלייך. את חייבת להכיר את עצמך, את הגוף שלך ולהבין, מה הולם אותך. יש נשים גבוהות למשל, אשר יכולות לנעול סניקרס לנשים בלי שום הגבהה ולהיראות נפלא. יש מי שדווקא נעליים עם פלטפורמה או איזו הרמה, יעשו להן רק טוב. יש נשים שדווקא יראו טוב יותר עם נעל המסתירה את הקרסול ויש מי שהקרסול החשוף, יתרום ללוק באופן כללי. השאלה היא קודם כל, מה את אוהבת ושנית, מה הפריטים אותם את בוחרת ללבוש באותו היום. תמיד נסי לזכור כי הנעליים ממשיכות את המכנסיים או החצאית. יש איזו נטייה לנשים לחשוב כאילו להתאים את צבע הנעליים לקשת בשיער זה רעיון טוב. האמת היא כי הכי חשוב זה למצוא פריט שיחמיא לסיומת של המכנסיים או החצאית. המטרה היא ליצור תמונה אסתטית ולא לנסות בהיכרח להתחכם איפה שלא צריך.

לרכוש את הנעליים המנצחות במבצע

משום שאין שום תחליף לזוג של סניקרס לנשים, את ממש לא חייבת להמתין לחורף או לקיץ כדי לרכוש זוג נעליים מושלמות. דווקא בעונת המעבר, בסוף עונה, אפשר למצוא את זוג הנעליים שימשיך לשרת אותך נאמנה, שוב ושוב. אגב, היתרון הוא כמובן בכך שאין שום סיבה ללכת לחנות ולרכוש את המוצר דווקא שם. כל עוד את מודדת את כף הרגל נכון, הרי שאת לא צריכה לזוז מהספה. כמה תנועות על המקלדת והנעליים כבר יהיו שלך.

להיראות טוב ולהרגיש נוח, זה כל הסיפור

כשאת נראית טוב, את מרגישה טוב. לוק מנצח לא סתם הופך אותך נחשקת בעיני אחרים, אלא בעיקר, נותן לך אנרגיה להרגיש טוב בעצמך. כשאת מעניקה לעצמך, את מרגישה מי שיש לה מקום בעולם, בטוחה ומלאה באנרגיה אותה אפשר לשתף עם אחרים. זה הזמן שלך להיכנס לאתר, למצוא את הנעליים המתאימות לטעם שלך ופשוט, ליהנות מארון מלא בפריטים מנצחים.