Site icon מקומונט לוד

מדוע יותר ויותר אנשים משתמשים בשירותי ניהול ועד הבית

עוד ועוד בנייני מגורים בוחרים להיעזר בשירותיה של חברה לניהול הבניין. רוצים לדעת למה? הנה 3 הסיבות העיקריות:

1. הבניין יהיה כל הזמן נקי ומסודר – כך שיהיה נעים להיכנס אליו ולגור בו

אין ספק שזה הרבה יותר נעים וכיף להיכנס לבניין מטופח, מאשר לבניין מוזנח. אם חדר המדרגות לא נקי, זה לא נעים ללכת בו. ואם המעלית מטונפת, אז זה לא נעים לשהות בה. בנוסף, אם הבניין מוזנח ונראה לא טוב (למשל, הקירות מתקלפים, והביוב נשפך החוצה), זה עלול להיות אפילו מעט מפחיד לעמוד לידו, במיוחד בלילה כשחשוך. ואילו אם הבניין נראה מטופח ונקי, והוא מואר – אז כבר ההרגשה הרבה יותר נעימה. במיוחד אם מדובר בבניין שנראה טוב ומרשים, עם חצר או גינה מטופחת, ועם לובי שיש בו רצפה נקייה.
כך שאם אתם רוצים להנות ממגורים בניין שהוא כל הזמן נקי ומסודר, ושנעים להיכנס אליו ולגור בו – אז כמובן שכדאי לכם להיעזר בשירותיה של חברה לניהול ועד בית, כמו “חברת ניהול ועד בית – הטחנה הירוקה”, שתדאג לכך שהבניין יהיה נקי מסביב לשעון.

2. אתם לא צריכים לדאוג יותר בנוגע לתיקון תקלות שונות

במידה ואתם לא נעזרים בחברה לניהול ועד הבית, כל תקלה בבניין הופכת לסיפור של ממש. אתם צריכים לחפש בעלי מקצוע שתוכלו לסמוך עליהם – כאשר צפייה בתכנית אחת של “המתחזים” בהנחייתו של חיים אתגר מספיקה כדי להבין שזו יכולה להיות משימה ממש לא פשוטה.

צילום: Cavna

אם לא תחפשו היטב, אולי “תיפלו” על מתחזה או על איש מקצוע לא מיומן או לא מוסמך, שאולי יגרום ליותר נזק מאשר תועלת. ואם תחפשו טוב מספיק, זה עדיין יכול לקרות, או שזה פשוט יגזול מכם המון זמן כדי למצוא איש מקצוע איכותי ומקצועי. לעומת זאת, אם יש לבניין חברה לניהול ועד הבית, לרוב היא זו שתדאג לתיקון כל התקלות בבניין. כך שהתקלות יתוקנו על ידי בעלי מקצוע מנוסים ומוסמכים, בצורה מקצועית ובטיחותית, ומהר ככל הניתן.

3. חברה לניהול ועד הבית תורמת להעלאת ערך הדירות

אם אתם מתלבטים האם כדאי לכם להיעזר בחברה לניהול הבניין, אז כדאי שתדעו שאם יש לבניין שלכם חברה לניהול ועד הבית, זה מעלה את השווי של הדירות בבניין. הרי לא מדובר בדירות בבניין מוזנח, עם חדר מדרגות לא נקי, ומעקה בטיחות רעוע.

דירות בבניין שיש לו חברה לניהול ועד הבית הן דירות איכותיות יותר – חדר המדרגות אף פעם לא יראה מוזנח, כי יש מנקה. מעקה הבטיחות לא יישאר רעוע – שכן החברה תדאג להזמין איש מקצוע שיתקן זאת במהירות האפשרית. החצר תמיד תיראה מטופחת ויפה, וכל תקלה שתתרחש – תטופל באופן מיידי על ידי אנשי מקצוע שיוזמנו למקום. כך שאין ספק שהדירות יהיו בעלות ערך ושווי גבוה יותר. ואתם תוכלו להנות מזה – שכן אם תרצו להשכיר את הדירה בניין, תוכלו לגבות עליה שכר דירה גבוה יותר.