Site icon מקומונט לוד

מדוע לסגור ביטוח פספורטכארד עם קשרים סוכנות לביטוח?

באופן עקרוני אתם יכולים לסגור ביטוח נסיעות של חברת פספורטכארד לגמרי לבד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לאתר של חברת הביטוח, ולרשום את פרטי החופשה. עם זאת חלק מהאנשים מעדיפים לסגור ביטוח נסיעות רק עם המומחים של קשרים סוכנות לביטוח. מה אמור לגרום גם לכם לסגור את הביטוח לחופשה הקרובה דרך הסוכנים של חברת קשרים? יש כמה סיבות שככל הנראה הולכות לשכנע אתכם. תזכרו כי כאשר אתם סוגרים ביטוח נסיעות לחו”ל תרצו לעשות את הבחירה הנכונה שתוריד את מפלס הלחץ.

הסוכנים יתאימו לכם את הביטוח המושלם

מספיקה טעות אחת קטנה כדי שהביטוח שאותו סגרתם בעצמכם לא יהיה מספק. חברת הביטוח מבחינתה תתעקש על כך שכל הפרטים יהיו ברורים ומוצגים מבעוד מועד. זוהי אולי הסיבה שבגללה כדאי לכם לסגור את הביטוח עם הסוכנים של קשרים סוכנות לביטוח. הסוכנים ישאלו אתכם את כל השאלות הנדרשות כדי להתאים לכם את הביטוח המושלם. כך תוכלו להיות בטוחים כי כאשר תרצו להפעיל את הביטוח, תוכלו לעשות זאת בקלות. זה לא משנה אם ביטוח של חברת פספורטכארד או כל חברת ביטוח אחרת.

מחירים משתלמים שלא תמצאו במקומות אחרים

מי קבע כי ביטוח נסיעות של חברת פספורטכארד חייב להיות ביטוח נסיעות יקר? הצוות של קשרים סוכנות לביטוח עובד מסביב לשעון על מנת שתוכלו לקבל את המחיר הכי משתלם. המחיר שתקבלו דרך הסוכנים של חברת קשרים הוא מחיר ייחודי שתמצאו רק אצלם. אם תבחרו לסגור את הביטוח בעצמכם, המחיר שתקבלו יהיה שונה בתכלית. אין סיבה שתשלמו יותר על אותו ביטוח בדיוק – את הכסף שתחסכו תוכלו להוציא בטיול עצמו.

קרדיט: pexels

סוכן אישי מלווה אתכם עד החזרה לארץ

נתקלתם בבעיות עם חברת פספורטכארד? בדיוק בשביל זה אפשר לדבר עם הסוכן האישי שמלווה אתכם. כל מי שסוגר ביטוח דרך קשרים סוכנות לביטוח מקבל מספר אישי של סוכן שמלווה אותו לכל אורך הדרך. כך שאם תהיה בעיה, לא תצטרכו להתמודד לבד מול חברת הביטוח. מה שאתם עושים זה מדברים עם המומחים של קשרים סוכנות לביטוח. הם כבר ידעו מה לעשות כדי לדאוג שתוכלו לקבל את הפתרון הנדרשים מבלי להמתין זמן רב.

תקראו חוות דעת לפני שתבצעו את הבחירה

לא בטוחים איזה חברת ביטוח תהיה חברת הביטוח המתאימה לכם? באתר של קשרים סוכנות לביטוח תוכלו למצוא ביטוח פספורט קארד חוות דעת שניתנה מלקוחות אמיתיים. מה שאומר שאתם לא צריכים להכניס את עצמכם אל תוך הרפתקה שאינכם יודעים כיצד היא תראה. כאן אתם עושים מהלך שיאפשר לכם להיות רגועים ושלווים מההתחלה ועד הסוף. הרי חוות הדעת שתקראו היא זאת שתצייר לכם את המציאות בדיוק כמו שהיא תהיה.