Site icon מקומונט לוד

מדורות גן לחצר מעוצבת ומרשימה

יש חוויות שלוקח זמן לגלות עד כמה הן מהנות, כמו למשל לשבת סביב המדורה עם חברים או משפחה. להחליט יחדיו שהפלאפונים כבויים בצד, לפטפט על החיים, לשחק משחקים ואפילו לצלות מרשמלו בשביל להעצים את החוויה. נשמע כמו משהו שאפשר לעשות רק בזמן ספציפי בשנה? ובכן, לא כשיש מדורות גן אצלכם בחצר! סביר שעדיין לא שמעתם על התוספת הנהדרת הזו שיכולה לשדרג ברגע אחד את מראה הגינה, ואם אתם אוהבים לארח – תתכוננו, כי החבר’ה עומדים להתמכר!

הכל על מדורות גן

זוכרים כשרק הגעתם לראות את הבית בפעם הראשונה? הגינה כבשה אתכם, ולא יכולתם להפסיק לחשוב ולתכנן את העיצוב המרשים שלה; עם פרחים אהובים, גינת ירק, ופינת ישיבה קסומה. איכשהו, מסתבר שהתנאים עדיין לא אידאליים ובעיקר בחורף, כשקר בחוץ. מדורות גן מצליחות לפתור צרה הזו, אך כשמחליטים להכניס כזו הביתה כדאי לעקוב אחר דגשים מסוימים הייחודיים למדורות אלו:

גינה מתוך קטלוג

אנחנו חיים בעולם שבו הקטלוגים הופכים למציאות, כשרבים מעצבים לעצמם דירות מרהיבות עם מטבחים מיוחדים, סלונים רחבים ותקרות גבוהות, ועד לפרטים הקטנים כגון חדרי ארונות, מעמדי סכינים כמו של השפים הגדולים ועוד. ומה לגבי החצרות והגינות? אלו לא נזנחות, כשאלמנטים כמו מדורות גן ופינות ישיבה מעוצבות ומתקדמות תופסים פופולאריות יותר ויותר בקרב בעלי בתים פרטיים. ומה איתך? לא הגיע הזמן לשדרג את הגינה שלך?