Site icon מקומונט לוד

מדפים מעוצבים – דרך נוחה בעיצוב פנים מודרני

כדי להחיות את עיצוב הפנים של החדר ולהפוך אותו לייחודי, משתמשים לרוב באביזרי עיצוב שונים. מציאת מקום אחסון הוא אחד האתגרים העיקריים שאנשים מתמודדים איתם כשהם חושבים על עיצוב חלל החדר. כאשר רבים מאיתנו עדיין רגילים לשידת מגירות ענקית או ארונות אחסון, אפילו בחדר גדול, ארון מגושם ייראה לא במקום. אמנות העיצוב אינה עומדת במקום, וכיום סוגים שונים של מדפים נכנסו לאופנה. אז אם אתם לא אוהבים להסתיר את החפצים והספרים האהובים עליך מאחורי דלתות הארון, האפשרות של מדפים מודרניים פתוחים יתאימו בדיוק לכם. על ידי הצבה של מספרים מדפי קיר, אתם יוצרים עיצוב בייתי וייחודי משלכם.

קרדיט PIXABAY

סוגי מדפים

ניתן למצוא מדפים כמעט בכל מקום בדירה. במסדרון ניתן להציב מדפים לתליית מפתחות, בחדר האמבטיה ניתן לאחסון על המדפים מוצרי היגיינה ומוצרי קוסמטיקה ואילו במטבח על המדפים אתם יכולים לשים ספרי בישול עם המתכונים האהובים עליכם. ישנם סוגים שונים של מדפים ושימושים רבים להם, אז תמיד בחרו את זה שישתלב בצורה מושלמת לצד רהיטים מעוצבים נוספים שהם חלק מהחלל הכללי הייחודי שלכם. מדפי קיר, למרות שהם מגוונים בפני עצמם, מחולקים לסוגים הבאים:

מדפי קיר קלאסיים-

זו האפשרות הקלה והנפוצה ביותר של המדפים. אבל דווקא בגלל הפשטות שלהם, הם מספקים שדה רחב לדמיון: מדפים בצורות, גדלים גיאומטריים שונים, מסודרים בצורת כוורות דבש או יצירת קומפוזיציות מורכבות. מדפים כאלה יכולים להפוך ללוח בודד הממוסמר לקיר, או ליצור צורה של עץ, שבה כל \”ענף\” משמש כמקום אחסון.

מדפי קיר פינתיים-

הפינה היא המקום הריק של החדר, בדרך כלל בגלל חוסר המעשיות שלה, עם זאת, מדפים פינתיים לא רק משקמים את החלל, אלא גם עוזרים לשנות את פני החדר. התליה נעשית בשני קירות צמודים. השונות העיצובית של מדפי קיר פינתיים תלויה יותר בחומרים ובעיצוב, אבל אפילו פתרון כזה כשלעצמו נראה יוצא דופן. לעתים קרובות המדפים האלו משמשים לספרים או כלי היגיינה בחדר האמבטיה.

מדפי קיר תלויים-

כפי שהשם מרמז, מדפים אלו אינם מחוברים ישירות לקיר, אלא תלויים על חבלים מהתקרה או הקורה. עיצוב זה אינו יציב במיוחד, ולכן הוא משמש לאחסון ספרים ולא אגרטלים יקרי ערך. אבל זה אידיאלי ליצירת ביטויים מקוריים בחדר. ניתן להתקין אותם כמדף אחד, או כמה צמודים בצורת משולש או מדף עגול. העיקר לוודא שהמדף מחובר בצורה אמינה ובטיחותית.

בחלק הפנימי של רוב חדרי המגורים המודרניים, המדפים ממלאים תפקיד מרכזי. חפצים מאוחסנים עליהם, בעזרתם ניתן לחלק את חלל החדר והם מספקים עיצוב יחיד לכל מרכיבי החדר. עם הבחירה הנכונה, מדפים מסוגלים לעצב באופן איכותי את חלל החדר.

זה לא משנה בכלל אם המדפים הם חלק מהריהוט או אביזר נפרד בפני עצמו. הם תמיד יעשירו את מראה החדר. לכן מעצבים רבים מקדישים להם את מירב תשומת הלב בעבודתם. אז עם אתם עובדים בשיתוף פעולה עם מעצב פנים או אפילו אם החלטתם לבצע כמה שינויים בעצמכם, תהיו בטוחים שאת המגוון הרחב ביותר של מדפים מעוצבים תמצאו רק ב\’מגיק מומנטס\’. הצוות המקצועי של \’מגיק מומנטס\’ ישמחו לייעץ לכם בבחירת והתאמת המדפים, עם התחשבות בכל הפרטים הקטנים, שישלימו את עיצוב הבית שלכם באופן מושלם.