Site icon מקומונט לוד

מהיום גם אוכל לחתולים רוכשים אונליין, וחוסכים

חובבי חתולים אמיתיים יודעים להוקיר את האופי המיוחד של חיות המחמד האהובות. בכל חתול בית, מפונק לכאורה, שוכן לו מין נמר קטן שמוכן לרדוף אחרי פולשים בלתי קרואים – חרקים, מקקים או חוטי צמר מזדמנים. אך ברור שהחתולי הבית אינם יכולים להתקיים על ציד ובמיוחד כאשר הם נעשים מבויתים, הם זקוקים לאוכל שאותו אנו קונים למענם.

ואיך ניתן למצוא אוכל לחתולים שיהיה גם באיכות טובה וגם במחיר נוח? הפתרון המתבקש הינו לרכוש את האוכל האהוב על החתול ברשת, אונליין. בצורה כזאת מעניקים לידידים בעלי הפרווה תזונה איכותית וגם – חוסכים לא מעט כסף.

כל סוגי האוכל היבש

תזונה איכותית לחתולים מבוססת בראש ובראשונה על אוכל יבש. ניתן לקנות אונליין, במחירים מיוחדים, מותגים טובים וטעמים נפלאים. למשל, יש בנמצא אוכל יבש על בסיס דגי סלמון. יש בנמצא מזון המבוסס על עוף או על בשר ציד (כגון צבי). אם רוצים לדאוג באמת לבריאות של החתול, ניתן למצוא אוכל יבש בגרגירים ללא כל תוספת דגנים. ויש כמובן גם גרגירי מזון מטיב מעולה המבוססים על מגוון בשרים ודגים, לאספקת תזונה מאוזנת ובריאה.

צילום: עמיעד טאוב

מצאתם חנות אונליין למכירת אוכל לחתולים? שימו לב שמלבד מחיר שחוסך לכם כסף המזונות שאתם קונים מועשרים במרכיבים בריאים במיוחד. חומצות שומן, חלבון מלא, ויטמינים ומינרלים, מרכיבים נוגדי חמצון ופחמימות במידה הנכונה.

הפתרון למאכילי החתולים

ברשת האינטרנט ניתן למצוא מותגים יוקרתיים של אוכל לחתולים המיועדים בראש ובראשונה לחתולי הבית ברי המזל. יחד עם זאת, ניתן לקנות אונליין גם מזון המתאים להאכלת חתולי הרחוב. מאכילי חתולים יודעים היטב ששקי מזון מוגדלים עשויים לעלות בכסף רב. האפשרות לרכוש שקים גדולים אונליין במחיר נוח מאפשרת להעניק גם לחתולי הרחוב את האוכל שהם זקוקים לו, במחיר אפשרי.

פתרונות לכל הגזעים

נוסף על חתולים מעורבים, יש כמובן גם חתולים גזעיים, בעלי ייחוס. מותגי מזון נבחרים של אוכל לחתולים מיוצרים במיוחד להתאמה התזונתית עבור הגזעים השונים. ברכישת אונליין גם של המזונות הללו אפשר לחסוך כסף, והרבה. יש בנמצא שקי מזון של 2 ק”ג, 4 ק”ג או אריזות מוגדלות, בנות 10 ק”ג. יש בנמצא מזונות מושלמים לחתולים הפרסיים, לסיאמיים ולגזעים מקובלים רבים אחרים.

מזון רפואי ודיאטטי

מלבד מזון יבש לחתול הבית או לחתולי הרחוב, תמצאו מזון מוזל אונליין גם לחתולים בעלי צרכים מיוחדים. יש בנמצא מזונות רפואיים ומזונות דיאטטיים, בעלי תכולה נמוכה של קלוריות ויותר מרכיבים בריאים. ניתן למצוא מזונות המתאימים לחתולים בוגרים (מבוגרים) בעלי הרכב מאוזן המתאים לחתולים בגיל מתקדם. יש גם מזונות במחירים מוזלים המתאימים לפינוק, ישנן קופסאות שימורים מצוינות בטעמים נפלאים וכן גם חטיפים שיכולים להשלים חוסרים וכן לנקות את שיניהם של החתולים האהובים. להיכרות עם מגוון מזונות בריאים לחתולים ולבעלי חיים בכלל בקרו באתר amazoo.