Site icon מקומונט לוד

מה חשוב לדעת כשמזמינים דלתות לבית?

דלתות לבית, ובכלל זה דלתות פנים ודלתות כניסה, הופכות לפריטי עיצוב חשובים ומרכזיים בכל תהליך עיצוב פנים בבית, וגם אם אינכם עוברים תהליך מקיף כזה, אתם בהחלט רוצים להקדיש מחשבה ותשומת לב להשפעה העיצובית של הדלתות אותן אתם רוצים להזמין לביתכם. יחד עם זאת, עיצוב הוא לא הנושא היחידי שלו אתם רוצים לתת את הדעת, ועליכם להכיר את השיקולים המרכזיים בבחירת דלתות לבית, שיקולים שאותם נפרוש בפניכם בקצרה בשורות הבאות:

בטחון דלת כניסה

שיקול הבטחון הוא שיקול שאותו יש לקחת בחשבון ברכישת דלת כניסה לבית, קדמית ואחורית גם יחד. דלת הכניסה נועדה למעשה

דלתות לבית. תמונה באדיבות: אתר pixabay

לספק פתח שיאפשר יציאה וכניסה דרך קירות הבטון, אך כאשר אנו סוגרים את הדלת, אנחנו רוצים לדעת שהיא מספקת תחליף אופטימלי לקיר הבטון החזק. בהתאם לכך, דלת הכניסה צריכה להיות עשויה מחומרים חזקים ולכלול מנגנון נעילה מתקדם וקשה לפריצה. מן הסתם, שיקולים אלה יכולים להשתנות בסביבות שונות ובהתאם לרמת הפשיעה והסיכון באזור בו אתם גרים.

פרטיות בדלתות פנים

פרטיות הוא שיקול שרלוונטי גם בדלתות כניסה, אך יותר בדלתות פנים של חדרי הבית. בהיבט זה, עבור בן המשפחה הסוגר עליו את דלת חדרו, שיקול הבטחון הוא אינו רלוונטי, ומה שמעניין אותו הוא לקבל פרטיות כמה שיותר מלאה. בהתאם לכך, דלתות פנים לא צריכות להיות כבדות ומסורבלות והן אינן זקוקות למנגנוני נעילה מתוחכמים, אך הן בהחלט אמורות לספק בטחון. השתמשו בחומרי גלם אטומים והימנעו משילוב רכיבי זכוכית, גם זכוכית אטומה. כמו כן, ניתן להזמין דלתות פנים שהחלל שלהן מלא בלוח פלקסבורד המעניק בידוד מלא של קול ומעניק ליושבי החדר פרטיות מלאה מקסימלית.

פתח אור בדלתות חדרי שירותים ואמבטיה

פתח אור הוא אותו פתח שקוף המורכב דלתות של חדרי שירותים ואמבטיה. תפקידו של הפתח הוא פשוט: לסמן לדיירי הבית האם החדר פנוי או ששוהה בו דייר אחר, בהתאם לנוכחות של אור הבוקע דרך פתח האור. בעבר היו פתחים אלה מבוססים על חלונות זכוכית קטנים שהיו מוצבים במרכז הדלת, אך כיום די ברור שאין צורך בפתח כל כך גדול שפוגע בתחושת הפרטיות של השוהים בתוך חדר השירותים או האמבטיה. כיום, נעשה שימוש בפתח אור קטן, בדרך כלל עגול ודקורטיבי, המותקן בצמוד לידית הדלת ומספק את האינדיקציה לנוכחות אור בתוך החדר.

עיצוב דלתות פנים וכניסה

נושא העיצוב הוא נושא המחייב תשומת לב רבה, ומרגע שתזמינו את הדלתות כבר לא תוכלו להתחרט, על כן חשוב להקדיש זמן ומחשבה לפני שאתם מבצעים את ההזמנה. על פי הצורך, וכך גם מומלץ, התייעצו עם איש מקצוע המתמחה בתחום של עיצוב פנים, וביתר שאת בנישה הספציפית של דלתות פנים ודלתות כניסה לבית.

בדלתות שערי ברכה, המציעה את כל סוגי הדלתות במגוון עצום של דגמים ואפשרויות, תוכלו לקבל את כל התמיכה המקצועית הנדרשת לכם ואת הייעוץ המקצועי הנדרש בכדי לקבל החלטות ממקום של בטחון וידע, תוך שאתם בטוחים שכאשר הדלתות תורכבנה במקומן, הן יעניקו לכם בדיוק את הערך לו אתם מצפים מהן.