Site icon מקומונט לוד

מה כולל שירות אחות פרטית?

מרבית הטיפולים הרפואיים מתבצעים במרפאות קופות החולים ובבתי החולים. יחד עם זאת ישנם יתרונות רבים גם לשהות של אדם חולה או אדם שזקוק להשגחה בביתו. בסביבה המוכרת והנעימה קל יותר להחלים או להתמודד עם כל מצב, מורכב ככל שיהיה, ובמידת הצורך ניתן להיעזר בשירות אחות פרטית.

בדיקות דם

שירות אחד שניתן לקבל מאחות פרטית הוא בדיקות דם. חשוב לציין ששירות זה רלוונטי לא רק למי שזקוק באופן יומיומי או קבוע לעזרת אחות, אלא גם לצרכים נקודתיים כמו בדיקות דם במהלך הריון, א.ק.ג, תרביות דם ועוד. בדיקות הדם מתבצעות בכל ימות השבוע ובזמינות גבוהה.

קרדיט CANVA

זריקות ואינפוזיות

פעולה נוספת שאחיות פרטיות מוסמכות לבצע היא מתן זריקות. כמו כן עשוי השירות לכלול מתן עירויים כשיש בכך צורך. קבלת זריקה מאחות מאפשרת השלמת טיפולים תרופתיים שניתנים בדרך זו גם בלי לטלטל את האדם למרפאה. אחות מיומנת תמצא את הדרך המיטבית להעניק עירוי, ותוודא שהקצב הוא זה המתאים לאדם.

טיפולים רפואיים שונים

שירות אחיות פרטיות עשוי לכלול גם מגוון רחב של פרוצדורות רפואיות ובהן החלפת קטטר, ביצוע חוקן, חבישות ועוד. פעולות אלה מתבצעות בידי אחיות מקצועיות ומנוסות, כך שאפשר לסמוך עליהן בלב שלם. באופן כללי אחד היתרונות המשמעותיים של שירות אחות פרטית הוא השקט הנפשי: אשת מקצוע מנוסה תוודא למשל שהמכשירים שאליהם האדם מחובר תקינים ופועלים בדיוק כפי שהם אמורים לפעול, תקשיב לתלונות האדם ותספק להם מענה (כולל הזעקת רופא או רופאה כשיש צורך בכך) ובאופן כללי תעזור לאדם וליקיריו לקבל את הטיפול המיטבי ולדעת שהם בידיים טובות.

השגחה צמודה

עבור קשישים, אנשים במצב סיעודי, אנשים בעלי צרכים מיוחדים ובעלי מוגבלויות שזקוקים להשגחה צמודה ניתן להתאים אחות פרטית באופן קבוע. במקרים אלה השירות כולל עזרה בכל הפעולות היומיומות שאותן האדם לא יכול לבצע באופן עצמאי, וניטור מתמיד של המצב הרפואי על-מנת להקדים תרופה למכה. חברת Human Test מעסיקה אחיות מקצועיות, מנוסות ומסורות שאמונות על מתן כל השירותים הנ”ל ברמה גבוהה במיוחד. חייגו אלינו לקבלת מידע נוסף 1-700-700-907