Site icon מקומונט לוד

מה לעשות אם ננעלה הדלת? חפשו שרותי מנעולן בלוד

אבד המפתח? זקוקים לשירותי פריצה? כאשר מזעיקים פורץ מנעולים אין מקום לפשרות! דרשו מנעולן מורשה עם רישיון המאשר כי מדובר באיש מקצוע מנוסה שאתם יכולים לסמוך עליו

מנעולן הוא למעשה מקצוע מבוקש ומהותי בשוק בכל המדינות המודרניות, שבהן המרחב הפרטי של משפחה הוא חלק מתחושת הביטחון שלה. כאשר עוסקים בבעל המקצוע הקרוי-מנעולן- הרי שמדברים על מדע שעוסק בייצור מנעולים וביכולת לפרוץ אותם לטובת הלקוח ובהתאם לבקשתו.

מנעולן בתל אביב זה לא מספיק טוב לכם. אתם צריכים מישהו שיגיע מהר ויפתור לכם את התקלה. כידוע, בעידן המודרני בו אנו חיים, המנעול הוא מנגנון האבטחה הבסיסי של מבנים, דירות, מתקני אחסון ועוד. כאשר אנו מבקשים לשמור את חיינו באופן בטוח ואינטימי יותר, הרי שאנו דרושים בשימוש מושכל בהרכבת מנעולים, מפתחות, צילינדרים וכל מתקן אחר המסוגל לסייע לנו בשמירת הביטחון האישי וברמת אבטחה סבירה. ובכל זאת, ככל שהשתכללו מנגנוני ההגנה, הרי שהלכו והתפתחו בהתאם גם סוגי המנעולים ורמת עיצובם. ואולם, בחיי היומיום כאשר המנעול ומערכת האבטחה הקשורה אליו פועלת כראוי וכצפוי, הרי שאין צורך בשירותו של איש. ואולם כאשר מתרחשת תקלה במפתח, במנעול או בכל חלק אחר במנגנון הנעילה, הרי שיש לפנות לבעל המקצוע- למנעולן רשמי ומוסמך.

המנעולן יספק שירות להשגת  כניסה או נעילה לרכב או לבית נעול או לכל סוג מנעול אחר. לעתים המנעולן יידרש לפרוץ את המנעול על מנת לאפשר ללקוח להיכנס לביתו או גרוע מכך- לצאת ממנו. לעתים תידרש דווקא פעולת החלפת מנעולים או שינוי צילינדרים כאשר מדובר במערכת מיושנת וחלודה. במקרים רבים של עירוב המנעולן מדובר בפעולה לפתרון בעיה של אובדן מפתח או חילוץ מפתחות שנשברו בתוך המנעול עצמו.

שירותיו של מנעולן בבת ים יכולים להיות מצוינים, במיוחד אם הוא מוסמך ומסוגל לעשות הרבה יותר מאשר פתיחה סתמית או החלפת מנעולים בעת הצורך. מנעולן חייב להתאים את עצמו לשוק ולהתפתחויות הטכנולוגיות שבתחום, שכן משנה לשנה מערכות ההגנה והאבטחה הולכות ומשתכללות. כמו כן,

במקרים רבים מנעולנים מוסמכים ועתירי ניסיון יהיו מומחים גם בפריצה לכספות או לחדרים נסתרים ומסווגים במיוחד, ועל כן הם יחזיקו בידע נרחב בנושאים של ביטחון פנים, נעילה מסחרית ושמירה על ביטחון הפרט כפי שהוא בא לידי ביטוי במסגרת החוק.

כאמור, אם אתם גרים בלוד, אל תזמינו מנעולן ברמת גן, גם אם הוא איש מקצוע שמסוגל לפרוץ דלתות, להחליף מנעולים ולאפשר כניסה ויציאה בטוחות יותר מהבית. תמיד תעדיפו מישהו מקצועי שנמצא קרוב אליכם וזמין לכם.

לכן אין כל ספק, כי לפני כל שכירת שירותיו של מנעולן – כדאי לבקש תעודת הסמכה ורישיון בתוקף או/ ו לבקש חוות דעת מלקוחות מרוצים קודמים. ומכיוון שמדובר בעבודה שדורשת קבלת החלטות מהירה, מקצועיות ובמיוחד רמת אמינות- ראוי לשמור באופן זמין מספר טלפון של מנעולן מוסמך ובעל ניסיון.