Site icon מקומונט לוד

מה עושה עורך דין לגירושין?

credit: canva.com

עורך דין לגירושין

עם כל הצער שבדבר, גם מדינת ישראל מהווה חלק מרכזי מהסטטיסטיקה בעולם המערבי, המעידה שמספר הזוגות המתגרשים נמצא בעליה מתמדת. אם גם אתם הגעתם להחלטה שהגיע הזמן להתגרש – תשמחו לשמוע שישנן דרכים בהן תוכלו להפוך את התהליך להרבה פחות קשה עבורכם ועבור הילדים שלכם. בדומה לכל הליך משפטי, גם הליך גירושין בין בני זוג מצריך את שירותיו של עורך דין מקצועי ומיומן. עורך דין לגירושין בעל ניסיון בתחום ידע לעזור לכם גם בהליכים “יבשים” כמו חלוקת רכוש, משמורת על הילדים וכדומה, ולא פחות חשוב – ילווה אתכם ואת המשפחה שלכם בתקופה הקשה והמסובכת שעומדת לפניכם.

מה עושה עורך דין לגירושין?

עורכי דין לגירושין ודיני משפחה עוסקים במגוון רחב של נושאים מעבר להשגת הסכמי גירושין. בין הכישורים הבולטים שהופכים עורך דין לגירושין לאיכותי, נמצאת היכולת להקל עד כמה שאפשר את הסבל והכאב שלעיתים קרובות כרוכים בגירושין בין בני זוג – במיוחד כשמעורבים ילדים. עורך דין בעל ניסיון בתחום הגירושין ידע להימנע ממלחמות מיותרות בין בני הזוג, שעשויות לגרום לצלקות רגשיות ונפשיות הן אצל בני הזוג עצמם והן אצל ילדיהם, וכן להימנע מהידרדרות להליכים משפטים ארוכים ומייגעים שיגזלו מכם זמן וכסף רב וימנעו מכם להמשיך בחייכם. עם כמה שמדובר בתהליך לא פשוט, הוא אינו חייב להיות מלווה בסבל – אחרי הכל, הגעתם להחלטה הזו כדי שתוכלו לשפר את חייכם.

איך נדע לבחור עורך דין איכותי?

עורך דין איכותי לגירושין אינו בהכרח עורך הדין שישיג עבורכם את “הדיל הטוב ביותר”, אלא זה שידע להפוך את הליך הגירושין עצמו לכמה שפחות מזיק למשפחה שלכם. כמובן, עורכי דין בעלי ניסיון של שנים בתחום מכירים את כל רזי מערכת המשפט וידעו להשיג עבורכם הסכם מספק שיעזור לכם להמשיך הלאה בחייכם בצורה הטובה ביותר, אך ידע גם לדאוג שהגירושין לא יהפכו לצל שיעיב על הקשר המשפחתי ביניכם ובין הגרוש/ה ו/או ביניכם ובין ילדיכם חלילה. כשזה מגיע לעורכי דין עם ניסיון של ממש בתחום הגירושין ודיני המשפחה, אנו ממליצים בחום על משרד עורכי הדין של נתנאל ירימי, המתפאר בניסיון של מעל ל- 20 שנה בתחום, ויעניק לכם שירות מקצועי ללא פשרות.