Site icon מקומונט לוד

מוהל

קרדיט: brit-mila.net

מוהל מומחה ו/או מוסמך שעבר הכשרה מתאימה מבצע את המילה בצורה מושלמת. הוא אחראי ועושה הכנות טכניות ונפשיות לקראת כל אירוע. ברשותו כלים ומכשירים תקניים התורמים לביצוע מקצועי וחף מטעויות. הוא מספק שירות נאמן ובטוח לתינוקות. ארגון ברית יוסף יצחק עוסק בתחום, מציע מוהלים מוכשרים וניתן לקבל אצלו מידע רב.

מוהל – יעיל ומוכשר

מוהל מומחה ומוסמך מיומן מכיר את כל הנושא לעומק. הטקס כרוך בחיתוך עורלה ומדובר על סוג של פרוצדורה כירורגית. לכן ההכנות אליה, הביצוע וההתייחסות שאחריה חייבים להיעשות בצורה נכונה. ההכנות כוללות וידוא מצבו הבריאותי של התינוק. טקס הברית נקבע לשמונה ימים אחרי הלידה והוא לא יתבצע אם התינוק אינו בריא במלוא האחוזים. כאשר תהיינה ספקות יבדוק המוהל היטב את מצבו הרפואי. האקט עצמו חייב להיעשות תוך שימוש בכלים תקניים וסטריליים כמו סכין חדה, מפריד, מגן, מספריים ואחרים. כן יהיה צורך בחומרי אלחוש, חיטוי וחבישה איכותיים. כל אלו חייבים להיות מאושרים על ידי משרד הבריאות. הוא ידאג שהתינוק ישכב על משטח יציב וידריך את הסנדק לאחזקת רגליו בצורה נכונה. הכול מיועד למניעת תזוזה שעלולה לפגוע בתהליך. המוהל עצמו ינקה ציפורניו, ישטוף היטב ידיו, יילבש חלוק וידאג להיגיינה אישית. לאחר המילה הוא ינחה את ההורים לגבי אופן הטיפול ואף יקיים מעקב בימים הקרובים.

טקס דתי מסורתי

הטקס עצמו יתנהל על פי רצונות ההורים וטעמם. דתיים מסורתיים מקפידים על שירים מקדימים, ברכות, לגימת יין, הכרזת שם, כיבוד קל וכדומה. משימה חשובה המוטלת על כתפי המוהל קשורה בארגעת ההורים החרדים לשלום בנם. הוא יודע להפיג חששות, לנטוע אמון ביכולותיו ובכישוריו וכל ההתנהלות שלו מולם תתרום להרגעתם.

ארגון בעל שם ההולך לפניו

ארגון ברית יוסף יצחק מתמחה בתחום, מציע מוהלים מוכשרים ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיו המקיפים כוללים, אספקת מוהלים בכל העולם, ייעוץ, אחריות רבה, מילה למבוגרים, עמידה בלוח זמנים, מחירים נוחים ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים. הם ישמחו לשרת אחרים.