Site icon מקומונט לוד

מוזמנות להצטרף למאמאנט לוד

ליגת מאמאנט, פרויקט אימהות ספורטיבי – חברתי – קהילתי הגדול בישראל ומונה אלפי נשים בכל רחבי הארץ, מזמינה את נשות לוד להצטרף לעשייה ספורטיבית עירונית. זאת השנה השנייה שליגת מאמאנט מתקיימת בלוד. אימהות מכל קצוות העיר, בכל הגילאים נפגשות מדי שבוע לאימוני כדורשת. את האימונים מעבירים מדריכים מקצועיים.

על ההוויה והכיף מספרת אתי אדרי שחקנית מאמאנט טרייה: “הצטרפתי למאמאנט רק בשנה הנוכחית, אף פעם לא מצאתי זמן לעצמי וגם לא התאמצתי, בתחילת העונה הנוכחית, איילת אדרי, הרכזת הארגונית של מאמאנט הצליחה לשכנע אותי להגיע לאימון ניסיון, לאחר אימון ראשון התמכרתי הכיף, האדרנלין, החברותא, הצחוקים התחרות לעשות ספורט בלי להרגיש בכלל שעשית ספורט אלא באת ליום כיף. ממאמנט זאת המתנה שלי לעצמי השנה”.

מאמאנט לוד מונה 6 קבוצות, כ- 60 נשים שמגיעות להתאמן יחד אחרי יום עבודה, טיפול בילדים, מטלות הבית, את הכול הן שמות בצד ומגיעות להתאמן וליהנות יחד. כל קבוצה מייצגת את בית הספר בו לומד הילד.

שם הקבוצה הוא שם בית הספר. לילדים זה אושר גדול וגאווה. הם באים למשחקי הליגה ומעודדים בהתלהבות מהיציע.  לנשים שילדיהן בתיכון, או כאלה שסיימו בית ספר יש קבוצה שנקראת על -יסודי. כיום מונה קבוצה זו 13 נשים. השאיפה היא שלכל בית ספר תהיה קבוצה. עשרות חברויות חדשות נוצרות בין נשות מאמאנט. הן דואגות לתרומה לקהילה, לערבי גיבוש ולבילויים משותפים.

נציגות ליגת מאמאנט בלוד, צילום: דוברות עיריית לוד.

איילת אדרי, יו”ר מאמאנט לוד אומרת: “מי היה מאמין זו עונה שנייה שאני מלווה את הליגה. כל אחת היא שחקנית בנשמה ומאמאנט חיברה אותנו ממקומות שונים .מאחלת לנו שנמשיך ליהנות, לצחוק, נבכה, נפסיד ואולי נזכה, אבל זה לא יקרה לבד, כי אחת בשביל כולנו וכולנו בשביל כל אחת, נעזור לחלשה ונפרגן לחזקה, נעודד ונצעק, נקדם פעילות למען הקהילה בשיתוף והדדיות תוך שמירה על ערכיות ספורטיבית. מקווה שנצליח להגיע לכל אימא ושנפתח קבוצת מאמאנט בכל בית ספר בעיר. שתהיה לנו עונה מהנה ומוצלחת”.

אגף הספורט בעיריית לוד שאחראי על הפרויקט הנהדר והעומד בראשו חבר המועצה אריה לוי, מברכים את השחקניות ומאחלים הצלחה לכל הקבוצות המשתתפות בליגה.

מוזמנות להצטרף  למשפחת מאמאנט לוד. כל אימא יכולה! לפרטים: www.mamanet.org.il או ישירות לאיילת אדרי 054-6218844