Site icon מקומונט לוד

מומחים ממליצים: המדריך המלא לבחירת דלתות לבית

אנחנו רוכשים או שוכרים דירה אחרי שחיפשנו הרבה זמן, אנחנו קונים רהיטים במיטב כספנו, אנחנו משאירים בבית מדי יום את החפצים היקרים ביותר שלנו אבל שזה מגיע לבחירה של הדלתות רובנו מחליטים לחסוך ולבחור דלתות פחות איכותיות. דלתות של רב בריח זו הדרך המושלמת להבטיח את הביטחון שלכם ולהבטיח שאף אורח לא רצוי לא יגיע לבקר אתכם שאתם לא נמצאים בבית.

דלתות חוץ, גם לבית או לדירה וגם למחסן חייבות להיות חזקות ועמידות בפני נזקי מזג האוויר, בפני ניסיונות פריצה ובפני כל גורם זר שמאיים על כניסה לא רצויה. אין אפשרות למנוע פריצות במאת האחוזים אבל אם בוחרים דלתות עוצמתיות מקטינים מאוד את הסיכוי שביתכם יהפוך לבית שפרצו אליו ונלקחו ממנו דברים שמאוד חשובים ויקרים לליבכם לכם.

דלתות פנים – עושות עיצוב מיוחד בבית

בנוסף לדלתות החיצוניות, חשוב מאוד גם לבחור דלתות פנימיות שיכולות לעשות את ההבדל בין בית נחמד וחביב לבין בית מדהים ביופיו. רבים טועים וחושבים שהצבע של הקיר או הזווית של הרהיטים הם הגורמים היחידים שקובעים את העיצוב והסגנון של הבית, אנשים שקצת מבינים בעיצוב פנים יודעים שלדתות שנבחרו יש משקל מכריע באווירה ובתחושה שמרגישים כאשר נכנסים לתוך הבית.

דלת ומנעול.צילום עמיעד טאוב

אין הרבה דלתות שמציעות לכם עיצוב יוקרתי ומפואר כמו דלתות של רב בריח, מדובר בדלתות שלא רק שומרות על הפרטיות של כל הדיירים בבית ולא רק חוסמות רעשים והפרעות אלא על דלתות שמביאות לבית תחושה אחרת לגמרי. אם חשבתם שדלתות פנימיות נועדו רק כדי שתהיה הפרדה בין החדר לסלון כדאי שתחשבו שוב, מדובר בדרך נהדרת לעצב את ביתכם מחדש ולהכניס לו סגנון ייחודי שאין באף בית אחר.

בכל הצבעים, בכל הסגנונות ובכל הגדלים

רוב הבתים והדירות בישראל מצריכים מכם בחירה של גודל סטנדרטי אבל בהחלט אפשר לומר שהגודל יכול להשתנות בהתאם לרצון והצורך של הדיירים. דלת גדולה מוסיפה עיצוב מיוחד לבית ודלת קטנה מביאה סגנון אחר לגמרי, תלוי כמובן מה אתם מחפשים ואיזו אווירה אתם רוצים בביתכם.

גם מבחינת הצבעים אפשר להגיד שבשנים האחרונות יש מעין מהפכה בעולם הדלתות ואם בעבר יכולנו לבחור בין דלת לבנה, שחורה או מקסימום חומה הרי שהיום אפשר לבחור מבין כל צבעי הקשת והדמיון והטווח של הבחירה גדל משמעותית. כמובן שבנוסף לצבעים יש גם סוגים שונים של עיצובים אשר כוללים פסים, נקודות, דלתות חלקות ודלתות בגימורים אחרים ממה שהורגלנו עד כה. בחלק גדול מהמקרים כאשר רוכשים דירה חדשה אי אפשר לפי החוזה לשנות את הדלת החיצונית אבל שזה מגיע לדלתות הפנימיות הגיוון עובד שעות נוספות. בכל בית היום תוכלו למצוא עיצובים שונים ומיוחדים של דלתות ועכשיו גם אתם יכולים לשנות את ביתכם המקצה אל הקצה.