Site icon מקומונט לוד

מחפשים אתר מומלץ למעבר דירה ולשירותי הובלה? כאן תמצאו את האתר המוביל עם רשימת חברות הובלה מומלצות.

אזור המגורים ותודעת שירות

מתכוונים לעבור דירה? ההכנות עושות לכם כאב ראש כבר מעכשיו? מתלבטים איזו חברת הובלה לשכור? לא מתמצאים בתחום? הולכים לאיבוד בין שלל האפשרויות? מפחדים משרלטנים?אפשר לקחת נשימה ארוכה כי ריכזנו עבורכם טיפים בבחירת חברת ההובלה המתאימה. לפני הכל, בחרו חברת הובלה מיומנות ואמינה על פי אזור המגורים שלכם, כך תוזילו עלויות. שנית, בחנו את תודעת השירות של החברה העומדת לפניכם. אדיבות וסבלנות הן תכונות חשובות כשאתם באים במגע עם נותני שירות שונים, גם כאשר מדובר בחברת הובלות רצינית.

מוניטין הוא מילת מפתח חשובה

הובלות מומלצות צריכות להיות עם קבלות. בחנו את המוניטין של החברות השונות, קראו עליהן באינטרנט, בדקו את סוגי ההובלות הניתנות לכל דורש. שאלו את כל השאלות כבר בשיחת הטלפון. כך תחסכו חוסר התאמות בין הצרכים שלכם לבין מה שיש לחברה כזאת או אחרת להציע לכם. הניסיון, הוותק, התדמית – כל אלה מאפשרים לכם להבין מי החברה העומדת לפניכם. היא ולא אחרת.

Pixabay

שירותים נוספים מעבר להובלות

אם יש לכם צורך בעזרה באריזות, בפירוק רהיטים, בהובלות למקומות שונים במקביל, בררו מול חברת ההובלה אם היא מעניקה שירותים נוספים כחלק מהשירות המרכזי. לכל חברת הובלה ייחודיות משלה. חברה המעריכה את עצמה תספק לכם את המיטב בכל שלב. היא תגיע למחוז חפצכם בשעה שתקבעו, תדייק ותאפשר לכם שירות מקצועי ואמין. עובדי החברה צריכים להיות דייקנים ורציניים, בלי לבזבז זמן מיותר על הא ועל דא. רק חברה שמכבדת את עצמה יכולה לעמוד בשירותים הנחוצים כך שלא תצטרכו לבזבז זמן וכסף מיותרים.

הגודל כן קובע

כשאתם אורזים תכולת בית קטן אתם זקוקים לשירותי הובלה של משאית בגודל המתאים. כשאתם אורזים תכולת בית גדול אתם זקוקים למשאית שתעמיס הכל בפעם אחת. לא תמיד תדעו להגדיר לחברת ההובלה את כמות התכולה שלכם, אך כדאי לנסות לתאר לה כמה שקיות וארגזים, כמה רהיטים מפורקים או שלמים, כמה מוצרי חשמל יש לכם להעביר. אל תחסכו בפרטים החשובים.

אריזה בשקיות ובארגזים

חלק מן התכולה ניתן לארוז בשקיות, לרוב הן חוסכות מקום. את הדברים הכבדים והשבירים צריכים לארוז בארגזים ולכתוב בבירור “שביר”. את מוצרי החשמל צריך להותיר לסבלים שיובילו הכל למשאית. אל תנסו בעצמכם את מה שאתם לא מיומנים לו. היעזרו באנשי המקצוע שיושיטו לכם יד לעזרה– בסבלות, בפירוק ובכל דבר נוסף. על כל שקית ועל כל ארגז כתבו מה בתכולה. זה יעזור לכם לפרוק הכל לחדרים הנכונים בלי להתבלבל עם מה שלא צריך.

חברה מתאימה מאל”ף ועד תי”ו

הובלות מומלצות ניתן למצוא באזורים שונים בארץ. כל הרעיון הוא לאתר חברה טובה שתשרת אתכם נאמנה, תעמוד בלוח הזמנים, תתייחס ברצינות לכל צורך ותספק לכם שירות מרגע הסבלות ועד רגע הפריקה בבית החדש.