Site icon מקומונט לוד

מחפשים לינה בצפון? אפשרויות שמבטיחות חופש בטבע

בשגרה הלחוצה אין כמו לשבור את הרצף היומיומי ולצאת לחופשה, שתטעין אתכם באנרגיות חדשות. הצפון הפסטורלי הוא בדיוק המקום האולטימטיבי לרגיעה. המרחבים הירוקים, הפריחה הססגונית, המפלים השוצפים והנחלים המפכפכים. להאזין לרחש המים, להתמסר לשלווה, לצעוד במסלולים, לעלות על ההרים ולהזרים אדרנלין באחת האטרקציות המלהיבות באזור.
מרבית האנשים שמגיעים לצפון מחפשים את החיבור המידי לטבע, ומעוניינים בחוויית אירוח המשלבת את האינטראקציה עם הסביבה. לפניכם כמה המלצות על אפשרויות לינה המשקפות את ההתמזגות ההרמונית עם הטבע וכן מקרבות אתכם למסלולי הטיול היפים של הקצה הצפוני של מדינת ישראל.

 קמפינג – לינה תחת כיפת שמיים
אחת האלטרנטיבות ללינה בשטח היא קמפינג, סגנון שאומנם לא מתאים לכולם, אבל טומן בחובו חוויה מיוחדת. בצפון פועלים מספר אתרי קמפינג המציעים מקום מסודר להקים אוהל באופן עצמאי וליהנות מחיבור לתשתית של האתר (חשמל, מים, שירותים וכדומה) וכן שעשועים לילדים, פעילויות וכדומה לצד מתחמים הכוללים גם השכרת אוהלים למי שלא הביא עמו או מעוניין לשדרג את הלינה באוהל בסטנדרט גבוה יותר. עם זאת, יש לקחת בחשבון שבאופציה זו השירותים והמקלחות משותפים ושהקמפינג לא מתאים בכל מזג אוויר אלא יותר באביב ובקיץ.

 חאן – לינה משותפת
בגליל ובגולן ניתן למצוא סוג נוסף של לינה פשוטה וצנועה דוגמת חאן. אלה הם מתחמים מאובזרים שלמעשה מספקים קורת גג אחת משותפת לאורחי החאן. חללים גדולים ומרווחים עם אופציה לשקי שינה מהבית או להשכרת שקי שינה של החאן. מדובר בסוג של מאהל מרופד בשטיחים, עם מרבצים ססגוניים, מזרנים עבים, שירותים ומקלחות כאשר יש גם חאנים בהם ניתן לשכור נישה אישית בתוך האורחן למי שמחפש פרטיות. מרבית האורחנים מצוידים גם בחדר אוכל מרכזי, גינה, פינת טלוויזיה ואף אינטרנט אלחוטי וממוקמים באזורים פסטורליים.

 קרוואן – לינה תוך כדי תנועה
מי שמחפש חוויית אירוח מסוג אחר, יוכל לשכור קרוואן ולנסוע אתו ברחבי הצפון. קיימים דגמים מאובזרים ומסוגננים של קרוואנים, הכל תלוי במספר האורחים והתקציב. יש לקחת בחשבון שחשוב לשים לב בעת נסיעה בקרוואן כיוון שמדובר בכלי רכב מאסיבי וגדול וכדאי להתאמן מראש על נהיגה או לפחות לעבור הדרכה מסודרת בנושא של תפעול הקרוואן. ישנם חניונים שונים לקרוואנים, כך שתוכלו להתחבר למקור חשמל, מים וכן ליהנות מעצירה במקומות יפים בצפון כאוות נפשכם, לעצור לפיקניק או פשוט לצאת מהקרוואן ולתצפת לעבר הנוף הקסום.

תמונה באדיבות: pixabay

 מלונות כפריים – לינה קרוב לטבע
בשנים האחרונות מטיילים רבים מחפשים לקצר את הנסיעות מיעד ליעד, מטיול לטיול, מאטרקציה לאטרקציה. כאן נכנסים לתמונה מלונות כפריים כמו רשת מלונות מטיילים, שנוסדה במיוחד למען אוהבי הטיולים והחופש. המלונות שלה ממוקמים באזורים כפריים כמו קיבוצים או על גדות נהר הירדן או במושבה מטולה. כאשר הדגש הוא על אווירה משפחתית, חמה ונעימה, ארוחת בוקר ישראלית וקרבה לשמורות טבע, מרכזי מבקרים, מסעדות טובות בצפון. הרשת אף מארגנת טיולי שבת ללא עלות לאורחים וכל מלונותיה (מלבד מלון מטיילים מטולה) ידידותיים לבעלי חיים, כך שניתן להגיע עם לחופשה עם חיית המחמד. צוות המלונות בקיא במסלולי הטיול המועדפים וידע לכוון ולהמליץ לאורחים על המקומות הטובים בסביבה כולל הנחיות לטיול בלתי נשכח.

גלשו להזמנת לינה בצפון ברשת מלונות מטיילים המציעה אירוח במלונות הרשת בסמוך למסלולי הטיול היפים בגליל