Site icon מקומונט לוד

מחר: “הגננת המתעללת” כרמל מעודה מגיעה לדיון בביהמ”ש בלוד

כרמל מעודה צילום דוברות המשטרה

מחר (שני) בשעה 14:00 בביהמ”ש מחוזי בלוד, יתקיים דיון בעניינה של מי שקיבלה את הכינוי “הגננת המתעללת”, לכאורה, כרמל מעודה הנמצאת במעצר בית כחודשיים. לראשונה מאז התפוצצות הפרשה תשב מעודה באותו אולם עם ההורים, על ספסל הנאשמים.

במסגרת הדיון שיתקיים מחר יבקש פרקליטה של מעודה מבית המשפט לאשר עבורה הקלות במעצר לצורך ייעוץ פסיכולוגי עוד טרם תחילת ההליך הפלילי. עוד בטרם הדיון, ביקש עו”ד אפרים דמרי פרקליטה של מעודה להקל בתנאי מעצרה ולאפשר לה יעוץ פסיכולוגי מחוץ למקום בו היא שוהה.

יוסי חברה וניקול דניאל, שילדיהם עברו התעללות לכאורה על ידי מעודה הביעו תרעומת וזעזוע מהאפשרות שתנאי המסר של מעודה יוקלו ומהאפשרות שכבר מחר היא תשתחרר ממעצר הבית בו היא נתונה מיום התפוצצות הפרשה.

כרמל מעודה. צילום: דוברות המשטרה

“כרמל מואשמת ב 18 סעיפי התעללות בילדים, יושבת במעצר בית כשלנו אין מושג מי מפקח עליה. עכשיו הגדיל לעשות עורך דינה ולבקש עבורה לצאת מהמעצר בית לצורך יעוץ פסיכולוגי. זו בדיוק הסיבה שמחינו לאורך כל התקופה שהודיעו על שחרורה למעצר בית, כך מתחילות ההקלות. כרמל מעודה היא אדם מסוכן, שאיבדה צלם אנוש והתעללה קשות בילדים שלנו”. זעמה ניקול, כשנודע לה על בקשת עורך הדין.

יוסי חברה, הוסיף גם הוא: “אנחנו זועקים את הזעקה של הילדים שלנו, ששנים עברו התעללות קשה על ידי כרמל מעודה. מדינה שלמה יצאה לרחובות כשצפתה בחלק קטן ממה שניתן לראות בסרטונים… אני לא מצליח לקבל את העובדה שהיא תצא להתאוורר. עורך הדין דמרי סולל את הדרך להגנה שלה וזה פשוט לא יעלה על הדעת שביהמ”ש יתן לכך יד” דניאל מוסיפה כי זוהי הפעם הראשונה שתפגוש את מעודה מאז מעצרה שלא מאחורי זכוכית. “אנחנו נכנס מאותה דלת ונשב באותו אולם, מעמד קשה מאוד ואני מקווה שהיא תראה מול עיניה את כל ההורים שיצאו לרחובות בגלל מה שהיא עשתה”