Site icon מקומונט לוד

מיטה וחצי

קרדיט - Freepik

קיים ויכוח בין הורים ובני נוער האם לקנות מיטה זוגית או מיטה וחצי לחדר שלהם. כדי להחליט יש צורך להבין את היתרונות של כל אחת מהמיטות הללו. מיטה וחצי רחבה יותר ממיטת יחיד, מה שהופך אותה לנוחה ופופולרית יותר בקרב צעירים. המזרנים במיטות אלו מעוצבים בצורה ארגונומית לקידום בריאות, תוך שימוש במילוים ספציפיים המותאמים לדרישות של מתבגרים בשלב הגדילה שלהם כדי להגן על עמוד השדרה שלהם. רבות מהמיטות החדשות של חברת וידר כוללות גב מרופד אסתטי ומספק נוחות ותמיכה מצוינות גם בישיבה על המיטה. אפשרויות ריפוד שונות יכולות  לשפר את החדר עם צבע ועיצוב ייחודי.

איך מיטה וחצי משלבת בעיצוב החדר?

סגנונות מיטה וחצי מסוימים כוללים ארגזי מצעים מרווחים ונוחים במיוחד המיועדים לאחסון שמיכות, כריות וסדינים. האחסון אידיאלי לחדרים בהם יש מחסור במקום אחסון בארון הבגדים. ההתקדמות האחרונה בטכנולוגיה מאפשרת רכישת מיטה הניתנת להזזה לזוויות ישיבה שונות לנוחות. כל המיטות הללו הן באיכות יוצאת דופן עם תשומת לב רבה לפרטים וגימור ברמה גבוהה.

מנגד, מיטות זוגיות מיועדות לשני אנשים המאפשרות להם לישון בנוחות וזמינות במידות שונות. אין ספק כי כל אחד ייהנה לישום על המיטות הגדולות והמרווחות, אך במקביל הן דורשות מקום רב בחדר, מה שיכול להיות לא נוח בחדרים קטנים יותר.

להתאים מיטה למידות החדר

גודל החדר משפיע באופן משמעותי על ההחלטה לקנות מיטה זוגית או מיטה וחצי. חדר מרווח מאפשר העמדה של ריהוט נוסף כמו שולחן כתיבה או ארון לצד המיטה לנוחות מירבית. במידה והחדר קטן ומיטה זוגית תתפוס חלק ניכר מהחלל, ומותירה מעט מקום לריהוט נוסף או גורמת לחדר להרגיש צפוף ובלתי נגיש, מומלץ לשקול לרכוש במקום מיטה וחצי. מיטה וחצי תספק שטח רב לריהוט נוסף ותשאיר מספיק מקום בחדר גם לאירוח מפגשים חברתיים. בנוסף, כיום ניתן למצוא מגוון עיצובים של מיטות וחצי בחברת וידר, אשר נראות כאופציה בוגרת יותר חסרת מאפיינים ילדותיים, המעבירה את הצעירים ישירות לבגרות. להתאמת מיטה חדשה לחדר של בני הנוער או הילדים שלכם, אל תוותרו על הנוחות, המחירים הנוחים והעיצובים המיוחדים של חברת וידר.