Site icon מקומונט לוד

מיקרוטופינג – הדרך האלגנטית לעיצוב בית מודרני

בשנים האחרונות חיפוי המיקרוטופינג על בסיס צמנט, הידוע גם בשם בטון מוחלק, הפך לטרנד מוביל בעולם עיצוב הבית ובענף הבנייה והשיפוצים. המראה של הבטון החשוף הפך לטרנד מוביל בעשור האחרון, וכיום ניתן לראות בתים רבים המעוצבים באמצעות חיפויי המיקרוטופינג, למשל אריחי ריצוף בטקסטורות מיוחדות ובשלל גוונים ודוגמאות, מטבחי חוץ בשלל עיצובים מרהיבים ויוקרתיים, רהיטים שונים בעיצוב מודרני ועוד.

מה זה מיקרוטופינג?

כולם על מדברים על חיפוי המיקרוטופינג, לכן חשוב להבין ממה מייצרים את החומר, מהם היתרונות שלו וכיצד ניתן לעצב באמצעותו את הבית או החצר. מיקרוטופינג, נקרא גם בטונדה, הוא חומר איכותי המבוסס על תערובת מלט צמנטי, זהו חומר חזק ועמיד המשמש בין היתר לציפוי ולחיפוי תשתיות שונות, כאשר יש ליישם שכבה דקיקה בלבד מהתערובת העמיד, עד לעובי של 2 או 3 מ”מ בלבד. שכבת המיקרוטופינג עמידה בפני פגעי מזג האוויר, שחיקה ונזקים נוספים. זו שכבת ציפוי עמידה לשנים רבות וקל ליישם ולהדביק את החומר על משטחים שונים כגון קירות בטון, משטחי ריצוף קיימים, משטחי בטון, פלדה ועץ, ואפשר ליישם את החומר גם על אספלט.

חומר המבוסס על תערובת מלט צמנטי. צילום: ראופיקסל

את החומר אפשר ליישם על משטחים שונים פנימיים או מחוץ למבנה, לכן אחד השימושים העיקריים בחומר הוא עיצוב ובניית מטבחי חוץ, חיפוי קירות חוץ, חיפוי מדרגות מחוץ למבנה וכדומה. באמצעות תערובת הבטונדה אפשר לחדש משטחי בטון ישנים, וניתן ליישם את החומר גם בשלבי עבודות הגמר במבנה. למיקרוטופינג יכולת הדבקה מעולה ויוצאת דופן, לכן ניתן ליישם את החומר כמעט על כל משטח קיים ומוצק, ואפשר להוזיל עלויות בנייה ושיפוצים כיוון שאין צורך בכמות גדולה מהחומר.

פתרונות עיצוב מתקדמים

היתרונות הרבים של המיקרוטופינג כגון כושר הדבקה גבוה, עמידות יוצאת דופן והאפשרות לבחור גוון וטקסטורה בהתאמה אישית – כל אלו ועוד הפכו את החומר הצמנטי לפופולרי וניתן לעצב עם החומר משטחים שונים וליצור המשכיות בעיצוב הרצפה, המדרגות, הקירות ומשטחי העבודה השונים. השכבה אמנם דקיקה אך היא עמידה זמן רב ואינה סובלת מסדקים כמו שקורה עם בטון רגיל.

באמצעות הבטונדה אפשר לעצב את הבית והחצר בקלות ולהשיג עיצוב מקורי ומראה מודרני יוקרתי. חברה מובילה המתמחה בבטונדה יכולה להציע לכם שלל פתרונות לעיצוב הבית, לדוגמה:

חברת ארטן בטונדה מזמינה אתכם לפגישת הכרות, הסטודיו של החברה נחשב למוביל בתחום העיצוב עם חיפוי מיקרוטופינג. החברה משתמשת רק בחומרים איכותיים, מפתחת חומרים חדשים ומציעה עיצובים יוקרתיים ופתרונות מתקדמים לעיצוב הבית בהתאמה אישית מלאה.