Site icon מקומונט לוד

מירוץ לוד ה-5: מסורת של ספורט וקהילה

ביום שישי האחרון השתתפו אלפי תושבים מלוד ואורחים מכל הארץ במירוץ לוד המסורתי, שנערך זו השנה ה-5. היה שמח, היה ססגוני – והיה ספורטיבי!

 

חלוקת מדליות לזוכים. צילום באדיבות עיריית לוד

לקול צלילי מוזיקה שמחה, אווירת קרנבל והפנינג מרשים הוזנקו הקצים במירוץ לוד למקצים השונים ברחבי העיר – והעיר לוד צהלה ושמחה.

תושבים רבים הביעו סיפוק מאופי המירוץ שעל אף שמספר משתתפיו גדל משנה לשנה ממשיך לשמור על אופי משפחתי וחם – דבר אשר ניכר היה גם על פניהם של הילדים הרבים שלקחו חלק, יחד עם הוריהם, בריצות המותאמות להם.

יש לציין כי על אף חסימות הכבישים הרבות, לא נראו צירי תנועה פקוקים ומוכנות התושבים לאירוע היתה גבוהה ומנעה אי נעימויות.

מירוץ מג”ב

השנה, בפעם השלישית, היווה מירוץ לוד חלק מ”מירוץ מג”ב”, וזאת כחלק משיתוף הפעולה המתמשך של העיר לוד עם שוטרי מג”ב ובמיוחד מיקומה של תחנת מטה מג”ב בעיר לוד.

מירוץ לוד ה-5 כבר הפך למסורת. צילום באדיבות עיריית לוד

“העיר לוד מחבקת אותנו לוחמי משמר הגבול ואנחנו מחזירים לה בחיבוק חם. בעיר בה שוכנת מפקדת החיל אנחנו גאים להיות “שוטרים ורצים” במסגרת מירוץ משמר הגבול ה-3 בלוד” אמר מפקד משמר הגבול, ניצב יעקב (קובי) שבתאי רגע לפני שהזניק את מאות הלוחמים למקצים 10 ו- 5 ק”מ.

זו השנה השלישית בה רצים מאות לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל במסגרת מירוץ לוד שמתקיים זו השנה החמישית. וסה”כ השתתפו כ-550 לוחמים, לוחמות ומפקדים מכל היחידות של משמר הגבול ברחבי הארץ, במרוץ מג”ב בלוד במקצים של 10 ו-5 ק”מ.

גם לוחמי משמר הגבול הצטרפו לחגיגה. צילום באדיבות משטרת ישראל

במשמר הגבול, חיל המחייב את לוחמיו ולוחמותיו בעמידה איתנה אל מול האתגרים המבצעיים בגזרות השונות, משקיעים רבות באימונים ובהכשרות לשימור ולשיפור הכושר הגופני ובחינוך לאורח חיים בריא וספורטיבי. ומירוץ לוד ממחיש את השילוב של השקעה זו עם חיבור לקהילה.

בסיום המירוץ העניק מפקד מג”ב מדליות וגביעים לרצים המצטיינים.

מפקד מג”ב ניצב יעקב (קובי) שבתאי אמר בסיום המרוץ: “יישר כוח לכל מאות הלוחמים שבאו והשתתפו במירוץ, הצבע הירוק ששטף את העיר לוד מוסיף כבוד רב לחיל. אני רוצה להודות לראש העיר, עו”ד יאיר רביבו על שיתוף הפעולה לאורח כל השנה”.