Site icon מקומונט לוד

מישהו לרוץ איתו: מועדון הקריאה של הספרייה הציבורית בלוד יצא לסיור מיוחד בירושלים בעקבות ספרו של גרוסמן

בשבוע שעבר יצאו שלוש הקבוצות של מועדוני הקוראים של הספרייה הציבורית לדורות, לסיור בעקבות הספר ״מישהו לרוץ איתו״ של הסופר דויד גרוסמן בירושלים.

הסיור היה הדובדבן שבקצפת אשר סיכם שנה שבה נפגשו חבורה של אנשים אוהבי קריאה מדי חודש בספרייה, שוחחו ביניהם על הספר אותו קראו וחלקו תובנות על חווית הקריאה.

לאור ההצלחה הרבה של מועדון קוראי הפרוזה והמועדון של הקוראות הרומנטיות, הוחלט בספרייה הציבורית בניהולה של אמיליה קודיש, להמשיך בפעילות שנה נוספת. בתחילת השנה האזרחית החדשה, שנת 2022, ייפגשו בספריה אוהבי הפרוזה אחת לחודש למשך 12 מפגשים, ביום ב׳ בשעה 10:30 למפגש הבוקר או ב – 20:00 למפגש הערב וביום ג׳ ייפגשו הקוראות הרומנטיות בשעה 20:00 למפגש הערב. במהלך כל מפגש שאותו תנחה הסופרת שרית חיים, משתתפי מועדון הקריאה יקבלו ספר מודפס במתנה, מפגש עם סופר וסיור בארץ בעקבות ספר.

חברות מועדון הקריאה של הספרייה לדורות בסיור בעקבות הספר ‘מישהו לרוץ איתו’ בירושלים. תמונה: דוברות

רקפת סלע פרץ, אחת ממשתתפות המועדון ומנהלת מח’ הכנסות בעיריית לוד: ״אני ממליצה בחום על מועדון הקריאה. החוויות שבשיתוף הקריאה מאירות ומגלות רעיונות חדשים ומחשבות אחרות על הספרים הנהדרים שקראנו. את כל החוויה מעבירה שרית בעניין רב ובידע ראוי לשבח”.