Site icon מקומונט לוד

מלגות בסך כ-360,000 ₪ חולקו ל-250 סטודנטים בלוד

בטקס חגיגי חילקה עיריית לוד מלגות בסך כ-360,000 ₪ ל-250 סטודנטים וסטודנטיות תושבי העיר לוד, בפעם השנייה ב-20 השנים האחרונות. הטקס שולב עם כנס לצעירי העיר שכלל בין היתר סקר על השירותים והצרכים של הנוער והסטודנטים בעיר.

ראש העיר התייחס לסקר בקשב רב וציין שהוא שמח שרב בני הנוער והסטודנטים חשים שיש מגמת שיפור במענה לצרכיהם בעיר.  כן הדגיש כי ימשיך במאמציו, כאחד היעדים המרכזיים שהוא מוביל יחד עם מ”מ ומחזיק תיק ההשכלה הגבוה מר אלי סער ושאר חבריו להנהלת העירייה ולמועצת העיר, לחזק את האחיזה הסטודנטיאלית בעיר ולהפוך אות מוקד משיכה לסטודנטים וצעירים.

בטקס הענקת מלגות ראש העיר לסטודנטים בלוד. צילום דוברות העירייה

בסיום דבריו הודה ראש העיר למרכז הצעירים בראשותו של ליאור בניסטי על הפעילות הענפה והחשובה, וכן למיכאל מנצ’יק שמלווה את הפרויקט וכמובן למנהלת הפרויקטים של העירייה שמובילה מזה השנה השנייה את פרויקט המלגות , שירן ג’רבי. ראה”ע הבטיח לעשות כל שיידרש כדי לתמוך ולחזק את הצעירים והסטודנטים בני העיר לוד ולהמשיך במסורת חלוקת מלגות גם בשנים הבאות.

“אני שמחה ונרגשת להיות במעמד של חלוקת המלגות, זו השנה השנייה ברציפות ועל כך אני מודה לראש העיר יאיר רביבו שנותן בנו הסטודנטים אמון ומסייע לנו להגשים את העתיד שלנו”, אמרה בשם מקבלי המלגות שירה ממיסטבלוב, 25, סטודנטית תושבת לוד, “עיריית לוד ומרכז הצעירים נותנים לנו, כלים אשר משמשים אותנו בחיים בכלל, ולקידום הפרויקטים החברתיים העירוניים בפרט”.

גם רינת אביו, 25, סטודנטית במכללה למנהל המתחילה את השנה הרביעית בראיית חשבון, הוסיפה ברכה נרגשת: “כבוד ראש העיר, מר יאיר רביבו, בהנהגתך העיר לוד לבשה צבע חדש וצורה חדשה. הצלחת להוביל מהפכה עירונית ולהביא לשיפור מהותי בכל התחומים ובפרט בשירות לאזרח. מנהיגותך הנחושה והאמונה בדרך יצרו בקרב תושבי העיר את האהדה והאהבה למקום. ניתן לומר שהחזרת עטרה ליושנה. ברצוני להודות לך ולכל העוסקים בדבר על עזרתכם בקבלת המלגה שתסייע לי ולחברי הסטודנטים בהמשך לימודינו

בסיום הטקס עלה על הבמה הסטנדאפיסט שאול בדישי שהצחיק את המשתתפים עד דמעות.