Site icon מקומונט לוד

מלונות בוטיק בארץ- מה הופך מלון למלון בוטיק?

מלונות באילת – מלון בוטיק הוא הפתרון האידיאלי לאלו החושקים בחופשה רומנטית או בסוף שבוע זוגי נטול רעשים, משפחות או המון של אנשים שפוקד לרוב מלונות רשת גדולים- מלון בוטיק הוא מלון עם פינוק חסרי פשרות. מלון רגיל הוא כיפי ומהנה אך הוא לא תמיד יענה על הצרכים של הנופשים במידה ומחפשים שקט אמיתי וזמן איכות של ממש. מלבד העובדה שמלון בוטיק הוא אינטימי ושקט, לא המוני והאירוח הוא יוקרתי המציע גם חווית אירוח ברמה מאוד גבוהה, עם שירות אישי ועם קונספט עיצובי מיוחד.

מלונות בים המלח – ישנם סוגים שונים של מלונות בוטיק אך לכולם דבר אחד משותף ומוסכם – מלון יוקרתי עם פינוק חסר פשרות. ולמרות שמלון בוטיק מאופיין בשקט שבו וברמת השירות האישי וסביבה נטולת הפרעות חשוב גם לתת את הדעת לסביבה עצמה בה אתם מצפים להתארח. אז כל שנותר לכם הוא לבחור תאריך ולוקיישן ולהזמין סוף שבוע רומנטי באחד ממלונות הבוטיק הרבים הפזורים ברחבי הארץ.

מלונות – לאלו האוהבים נופש במקום הכי קסום ורגוע- ירושלים… מה מיוחד במלון בוטיק בירושלים? ומדוע רבים מהנופשים בוחרים לנפוש במלונות בוטיק בירושלים?

מלונות בצפון –  החוויה של פינוק במלון בוטיק בכלל ובירושלים בפרט, מתחילה כאשר כף רגלכם דורכת בכניסה שלו. ולכן כאשר אתם רוצים לפנק את עצמכם בחופשה קסומה וליהנות מכל הקסם שיש לירושלים להציע- זה המקום האידיאלי. ולזוגות שביננו- אם אתם מאורסים לפני חתונה או אחרי חתונה תוכלו ליהנות מחוויה מושלמת ומפנקת באחד ממלונות הבוטיק הרבים שבירושלים.

תמונה: שאטרסטוק

בתי מלון – קשה להסביר במלים עד כמה מלונות בוטיק בירושלים יעניקו לכם חוויה מפנקת ורגועה ומקום מפלט לחדש כוחות לגוף ולנפש. כמו כן, שפע מלונות בוטיק הפזורים בירושלים מציעים קודם כל חוויה שהיא מאוד מפנקת, אינטימית וייחודית. תוכלו ליהנות מרוגע ומשקט, מפרטיות רבה ומסביבה נטולת רעשים של משפחות וילדים קטנים. נכון שילדים קטנים הם הכי חמודים שיש אבל לפעמים יש רגעים שאנחנו רוצים לטפח את הזוגיות שלנו ולתת לעצמנו אנרגיה שלמה ורגועה אל תוך הנשמה שלנו ולכן אידיאלי מאוד לעבור חוויה כזו במלון בוטיק.