Site icon מקומונט לוד

מנכ”ל מכבי חיפה לראש העיר לוד: “תודה על אירוח המשחק באצטדיון העירוני”

איציק עובדיה מנכ”ל מועדון הכדורגל מכבי חיפה, שיגר מכתב תודה והערכה לראש העיר לוד עו”ד יאיר רביבו, על אירוח משחק הכנה בין מכבי חיפה לנבחרת האולימפית. וכך פתח את מכתבו: “ברצוני להודות לך ולכלל צוות העירייה, על האירוח הנפלא והחם שהענקתם לנו במשחק הכדורגל בין מכבי חיפה לנבחרת האולימפית של ישראל, באצטדיון “בני רגב לוד. אחת מהמטרות במשחק שבין מכבי חיפה והנבחרת האולימפית הייתה להנגיש את המשחק לקהילת הספורט בעיר לוד. מועדון כדורגל מכבי חיפה מייצג ערכים חשובים במגרש ומחוצה לו והחיבור לקהילה, חשוב ומשמעותי עבור המועדון, שיתוף הפעולה בין המועדון לעיריית לוד
ולהתאחדות לכדורגל תרם רבות לקידום המשחק והצלחתו”.

המנכ”ל מציין כי “ההתגייסות הכוללת של כל הגורמים בעירייה ובעיקר של מחלקת הספורט, בראשות ראש אגף הספורט מאיר אליהו, מנהל מחלקת הספורט ירון זרד, מנהל האצטדיון אהרון זיתון, קרן פלח וכלל המחלקה, יצרו תנאים טובים להפקת אירוע ספורט איכותי וראוי”.

עוד כתב:” אנו רואים בכך זכות גדולה ושמחנו לאפשר לשוחרי הכדורגל בעיר לוד ליהנות מחוויית כדורגל של מכבי חיפה והנבחרת האולימפית. אני מוצא חובה נעימה להודות באופן אישי, לך ולצוותים מטעם העירייה על תרומתכם להצלחת המשחק שהתנהל באווירה נעימה וסיפק חוויה חיובית להורים ולילדים”.

מנכ”ל המועדון מעניק לראש העיר מגן הוקרה על אירוח המשחק. קרדיט: דוברות