Site icon מקומונט לוד

מנקים את העיר: תועדה ע”י פקח סמוי משליכה אשפה במקום ציבורי – ונקנסה

בשבוע שעבר נצפתה תושבת העיר כאשר היא משליכה פסולת ביתית למרחב הציבורי ולא לתוך כלי אצירה , סיור סמוי של הפיקוח העירוני של עיריית לוד , תיעד את המקרה במצלמה, ובעקבות המקרה ניתן לתושבת דו”ח איכות סביבה.

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו: “המרחב הציבורי בלוד מצולם ומתועד היטב , יש לשמור על הסדר הציבורי ולהשליך פסולת ביתית לכלי אצירה ולא לשטח הציבורי . העירייה תמשיך בפעילותה ותתגבר את הסיורים של השיטור העירוני בגנים הציבוריים ובשצפי”ם , לרבות הצבת מצלמות ביטחון בכל הפארקים בעיר, כדי לאפשר התערבות מהירה ולכידת משחיתי רכוש ציבורי. כנגד כל מי שייתפס, יינקטו הליכים פליליים ואזרחיים, לרבות תביעות אישיות בגין הנזק הכספי כנגד העבריינים או כנגד הוריהם כאשר המדובר בקטינים. עיריית לוד מבקשת מהתושבים לגלות ערנות ולדווח מיד למוקד העירוני (טל’ 106) על כל אירוע השחתה בזמן שהוא מתבצע. נמשיך לפעול ביד קשה כנגד פורעי חוק , אנחנו משקיעים תקציבים אדירים בנושא הביטחון האישי ואכיפת החוק והסדר, והיד עוד נטויה”.

אשפה ברחוב. אילוסטרציה. צילום: סוניה סביליה, ויקיפדיה

מחזיק תיק הביטחון במועצה, יוסף חיים הרוש : “אנחנו פועלים בתחום הביטחון במגוון תחומים החל מביצוע סיורים מוגברים במקומות מועדים לפורענות , מוסדות חינוך וציבור , פארקים ציבוריים וכיו”ב , בשת”פ עם ראש העיר עו”ד יאיר רביבו אנחנו פועלים להתקנה של עוד מצלמות ברחבי העיר לוד בחיבור למוקד העירוני 24/7” .

אלי דיין מנהל אגף הביטחון: “עיריית לוד תמשיך בפעילותה לאכיפת הסדר הציבורי והביטחון האישי בלוד 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע , לא נרפה מאף אחד ונעניש בחומרה את כל מי שחושב שהוא מעל לחוק”.

מנהל מח’ השיטור והפיקוח העירוני, עו”ד איתן דפנה: “נפעל ביד קשה ובנחישות בכל הקשור לשמירה על הסדר הציבורי, ושמירה על איכות החיים. הפיקוח יעשה כול שביכולתו למגר את התופעה על מנת ליצור לתושבי לוד סביבה נקייה וללא אשפה”.