Site icon מקומונט לוד

מסעדת ביסטרו צרפתית ברמת גן

מתי לאחרונה ביליתם במסעדת ביסטרו משובחת ואיכותית? האם ידעתם כי מסעדת ביסטרו צרפתית ברמת גן מציעה חוויה קולינרית ייחודית ומרגשת בכל ארוחה ובכל ביס? ובכן, הגיע הזמן להתפנק בחיים וליהנות מארוחה מושלמת במסעדת ביסטרו צרפתית הממוקמת במלון בוטיק וספא במרכז העיר רמת גן

אין צורך לטוס עד צרפת ולהחתים דרכון כדי ליהנות מחגיגה של טעמים ומשפע מנות גורמה מהמטבח הצרפתי הידוע, כל שעליכם לעשות הוא לחפש מלון בוטיק במרכז העיר רמת גן המציע מסעדת ביסטרו בר צרפתי וים תיכוני. כך תיהנו מחוויה קולינרית ייחודית ומלהיבה, בדיוק כמו במסעדות הביסטרו הידועות בפריז ובכל חלקי צרפת.

ארוחת גורמה במרכז הארץ

מסעדת ביסטרו צרפתית במרכז רמת גן מציעה תפריט עשיר ומגוון הכולל בין השאר מבחר מנות פתיחה נפלאות ועשירות בטעמים, מנות עיקריות מדהימות העשויות כולן מחומרי גלם ומוצרי מזון טריים ואיכותיים, וכמובן קינוחים ממיטב המטבח הצרפתי. כדי ליהנות מארוחה מושלמת במסעדת ביסטרו צרפתית כדאי להזמין מהתפריט יין משובח וטעים, אפשר ליהנות גם מבירות תוצרת הארץ וחו”ל וממגוון בירות מהחבית, קוקטיילים אקזוטיים ושתייה קלה.

חווית אוכל אירופאית. צילום באדיבות: מלון אינדיגו

ראוי לציין כי מסעדת הביסטרו הצרפתית ברמת גן כשרה בהשגחת הרבנות המקומית, המקום מציע אווירה מרגיעה ונעימה עם שיק אירופאי מקורי וייחודי. התפריט של המסעדה משתנה בהתאם לעונה ולזמינות חומרי הגלם, ויש שלל מנות בשריות, דגים ומנות לצמחונים.

מסעדת ביסטרו צרפתית ברמת גן נחשבת למקום מועדף לפגישות עסקיות, לארוחות רומנטיות לאור הנרות, לבילוי משפחתי ולמפגשים חברתיים. ישראלים רבים מארחים קרובי משפחה ואורחים חשובים המגיעים בחו”ל במסעדת הביסטרו הידועה.

כאשר ממתינים לשולחן ניתן לשבת על הבר וליהנות מהאווירה המדהימה במקום, תוך כדי הזמנת משקה אלכוהולי כמו קוקטייל קליספרה או קוקטייל אחר. חובבי היינות יכולים להזמין כוס יין לבן, אדום או רוזה, יש גם יינות מבעבעים וכמובן מבחר גדול של בירות איכותיות.

ביסטרו בר בדיוק כמו בפריז

כאשר מחפשים מלונות ברמת גן לחופשה מפנקת עם בן או בת הזוג, או כאשר מחפשים מלון בוטיק המתאים גם לאנשי עסקים, כדאי להתמקד במלון מרכזי המציע חדרי אירוח מרווחים ומאובזרים היטב. הבחירה במלון בוטיק וספא בלב רמת גן המציע מסעדת ביסטרו צרפתית כשרה נחשבת לטובה ביותר, כך ניתן ליהנות ממיקום מרכזי ונוח, משירות מעולה וכמובן מחוויה קולינרית ייחודית ומרגשת.

במסעדת ביסטרו צרפתית ברמת גן תוכלו להזמין מנות עיקריות כמו אסקלפ עוף עם ירקות צלויים, פילה עגל משובח במשקל 300 גרם במידת עשייה לבחירה, אנטרקוט אנגוס במשקל 400 גרם בתוספת ירקות צלויים, נתח קצבים, סינטה, המבורגר טלה ומבחר מנות גורמה נוספות. כדאי לכם להזמין גם מנת פתיחה כדי ליהנות מחוויה מדהימה לכל החושים.

הנכם מוזמנים להתארח וליהנות מחוויה קולינרית מדהימה במסעדת הביסטרו הצרפתית של מלון בוטיק ברמת גן, ומובטחת לכם חוויה נפלאה.