Site icon מקומונט לוד

מסע “רוכבים לעצמאות” לילדים עם צרכים מיוחדים

 טיול ג’יפים ביער בן שמן  נערך למשפחות עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים. 29 ג’יפים עם נהגים מתנדבים, ערכו טיול שטח ל-17 משפחות מלוד.

המשפחות שמתמודדות ביום יום עם קשיים לא מעטים, נהנו ממס’ שעות של הפוגה בטיול ג’יפים בשבילי היער, והעניקו חוויה מיוחדת להורים ולילדים של אחדות ושמחה מהנוף והחברה הטובה. בנוסף התקיים הפנינג אוכל ביער, חולקו תיקים למשתתפים והאווירה הייתה מהנה ושימחה לכל הנוכחים.

יום זה שהיה יוזמה של “נחמ”ד-נציגות הורים חינוך מיוחד”, קבוצת פעילים נמרצת בלוד הפועלת יחד האגף לשילוב חברתי שמימן האירוע יחד עם תורמים, בשיתוף פעולה לקידום רווחת אוכלוסיית בעלי הצרכים המיוחדים בעיר.

אייל כהן, יו”ר קבוצת ההורים, ביקש להודות לראש העיר, עו”ד יאיר רביבו: “ראש העיר תמיד קשוב לצרכינו ומסייע בכל, וכך גם סגן ראש העיר עו”ד מאיר אסולין מחזיק תיק הרווחה, עוזרת ראש העיר אפרת אברהם, מנהלת האגף לשילוב חברתי אורלי דהן, ול-מנהל המחלקה לשירותי קהילה וקליטה רון גלבוע, עמותת “חברי שטח משפחתי”, קק”ל, מד”א רמלה, חברת הידרופיקס ועוד – כולם תרמו להצלחת היום המרגש והמסעיר הזה. יום זה השאיר טעם של עוד לכל המשתתפים והמטרה שהוא ייהפך למסורת”.

כל חברי המסע רוכבים לעצמאות לילדים עם צרכים מיוחדים. צילום: באדיבות דוברות עיריית לוד