Site icon מקומונט לוד

מעבירים את הבית או את המשרד- מהי הדרך הטובה ביותר?

צילום: shutterstock באדיבות אלי פרידמן seo-tip

שינוי זה טוב, במקרים רבים. אם אתם עוברים לדירה חדשה ייתכן שאתם מרחיבים את המשפחה או משדרגים את איכות החיים שלכם, ואם אתם צריכים לשנות את מקום המשרד שלכם, כולנו תקווה שהעסק גדל ואתם פשוט צריכים עוד שטח לרווחת העובדים החדשים.

צילום: באדיבות חברת alt

נשאלת השאלה הגדולה – איך תעשו את זה? אפשרות אחת היא להיות גיבורים ולעשות את זה לבד. זו בהחלט אופציה, אף שאיננה מומלצת. כדי להעביר בעצמכם את כל תכולת הדירה או המשרד תצטרכו לגייס כמה שיותר אנשים שיעזרו לכם לסחוב ולהעביר ארגזים, שולחנות וציוד, ובנוסף תצטרכו למצוא רכב מספיק גדול שיכיל את כל הציוד הזה, או כמה רכבים קטנים יותר – וגם אז יש סיכוי טוב שתצטרכו לערוך מספר נסיעות הלוך וחזור כדי להעביר הכל. ועוד לא דיברנו על הנזק הפיזי שעשוי להיגרם כתוצאה מסחיבת רהיטים כבדים ומכונות כביסה…

האפשרות הטובה יותר

לשמחתכם, יש לכם חלופה הרבה יותר טובה, שתעשה את החיים שלכם פשוטים. חברות שונות מציעות שירותי הובלות ואף עזרה באריזות אם תצטרכו, כך שהרבה מאוד זמן ומאמץ ייחסכו מכם. כדי לבחור חברת הובלות מתאימה כדאי שתקפידו לבחור על פי קריטריונים חשובים ביותר: מקצועיות, אמינות ושירותיות. המקצועיות חשובה כדי שהרהיטים היקרים והציוד האישי שלכם יגיעו בחתיכה אחת אל הבית החדש או אל המשרד המפנק שלכם, מה שיחסוך לכם כאבי ראש והרבה מאוד כסף בהמשך. האמינות חשובה כדי להימנע מהפתעות של הרגע האחרון, כמו מוביל שמתעכב או חלילה מבריז, וגם מהפתעות במחיר. יום המעבר עמוס בלחצים גם כך, אל תוסיפו לעצמכם את הלחץ של התמודדות עם מוביל שאיננו אמין. ולבסוף, השירותיות היא קריטית משום שבילוי יום שלם עם מוביל שאיננו שירותי, סבלני או אדיב מספיק עשוי להיות יום קשה עוד יותר. למה לכם?

צילום: באדיבות חברת alt

דייקו בצרכים שלכם

כשאתם מחפשים חברת הובלות נסו להיות ברורים ומדויקים ככל האפשר. ערכו ספירת מלאי של הציוד שלכם כדי שתדעו בדיוק מה עובר איתכם ומה לא, איזה ציוד יקר או שביר צריך תשומת לב מיוחדת וכמה ציוד כבד (מיטה, ארון, מדיח כלים) יש לכם. ככל שתהיו מדויקים יותר גם חברת ההובלות תוכל להציע לכם מחיר מדויק יותר וגם להתכונן בצורה נכונה וטובה להעברת הדירה או המשרד. המורכבות הזו היא בדיוק הסיבה שכדאי לכם להיעזר בחברה מקצועית ולא לנסות לעבור לבד. זה יקל עליכם מאוד.