Site icon מקומונט לוד

מעבירים את השרביט: נשיא 36 במועדון רוטרי לוד

גלגל הרוטרי ממשיך להסתובב,הנשיא ה 36 נכנס לתפקידו ברוטרי לוד. בערב מיוחד בהיכל התרבות בלוד התכנסו נציגי העירייה ושותפים של מועדון רוטרי לוד לטקס העברת שרביט הניהול של מועדון הרוטרי.

לובי היכל התרבות היה מלא מפה לפה באורחים רבים ממועדוני רוטרי באזור, חברי מועדון רוטרי לוד, אורחים, בני משפחה, ו”שותפים” של מועדון רוטרי לוד לעשייה החברתית בלוד. את המעמד כיבד בנוכחותו ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, 3 נגידים לשעבר של רוטרי ישראל – אמיל אל אסמר, גבי אורן וגידי פייפר, נציגים מ-7 מועדונים, וכן אלי סער, מ”מ ראש העיר, סגן ראש העיר יוסי הרוש, חבר המועצה שלמה אברמוביץ וחבר המועצה לשעבר אביב ווסרמן.

מירי בוכניק וראובן גרנות מחליפים סיכות נשיא יוצא ונכנס. צילום באדיבות דוברות עיריית לוד

בערב המיוחד העבירה יוכי בוחניק הנשיאה ה-35 במועדון לוד את שרביט ניהול המועדון לראובן גרנות הנשיא ה-36 של המועדון.

הערב החל במצגת שסיכמה את פעילות המועדון במהלך השנה ואת פרויקט תחרות הציור של תלמידי לוד – “לוד עיר 3 הדתות”, מצגת שהוכנה ע”י נג’לה חנחן שהובילה זו שנה שניה את מיזם תחרות הציור.

את הערב הנעים בנגינתו החצוצרן צחי אשכנזי, בוגר תזמורת הנוער העירונית וכיום משמש מורה לחצוצרה בתזמורת ובפרויקט עיר מנגת בלוד.

לאחר הטקס הרוטריוני המסורתי החלה מסכת הברכות. ראשון המברכים היה נגיד האזור, דני פסלר שעמד על חשיבות הארגון ותרומתו לכלל, והציע להפוך את ציורי התלמידים לגלויות לשימוש רוטרי ישראל.

לינה בוקובזה, מנהלת בי”ס רימון סיפרה על הקשר, הסיוע ושיתוף הפעולה של מועדון רוטרי לוד עם בעלי הצרכים המיוחדים בלוד.

ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, שיבח את חברי מועדון לוד על פעילותם למען הקהילה ועל שיתוף הפעולה עם העירייה, והדגיש כי מועדון רוטרי לוד מוביל עשרות שנים את הפעילות הקהילתית בעיר. בסיום דבריו הוענק לראש העיר זר ליום הולדתו.

בין מגוון פעילויות רוטרי לוד, באו לביטוי שני מיזמים שהינם ייחודיים ברוטרי ישראל: מיזם משותף של בית חולים שערי צדק, הג’וינט, קרן גרדינגר, רוטרי ישראל ומועדון רוטרי לוד, הנו השתלמות של רופאים מאתיופיה בבית חולים שערי צדק. גידי פייפר נגיד לשעבר של רוטרי ישראל, הציג את הפרויקט המתבצע כאמור בשיתוף רוטרי לוד (אביבה ראובנס חברת המועדון אמונה על הנושא מטעם לוד), וברך את שני הרופאים שנכחו באירוע, ד”ר זעמען  וד”ר פנטאון, קרדיולוג ורופא טיפול נמרץ. לשניהם הוענק דגל המועדון, ד”ר זעמען, הודה ליוזמי ומבצעי הפרויקט, ואמר כי הם חוזרים למולדתם עם תוספת ידע וניסיון משמעותי.

פרויקט נוסף וייחודי של מועדון לוד, הנו סיוע לסטודנט לידור ש. במימון לימודי תואר שני במנהל פיננסי באוניברסיטת ברקלי. לידור ציין בדברי תודתו, כי תחום לימודיו, יש בהם כדי לבנות חברה מתוקנת ושוויונית יותר.

מסירת דגלי המועדון לרופאים המשתלמים מאתיופיה. צילום באדיבות דוברות עיריית לוד

הנשיאה היוצאת סקרה את שנת הרוטרי אותה הובילה תוך פירוט העשייה הרבה במגוון תחומים והודתה לחבריה למועדון על העבודה המשותפת והעשייה הרבה למען הקהילה.

ראובן גרנות ומירי בוכניק, החליפו סיכות נשיא יוצא ונכנס וראובן פתח את שנת נשיאותו בהצגת האני מאמין שלו וציין בין היתר כי הוא שם לו ליעד להגדיל את המועדון בחברים איכותיים במגמה לחזק העשייה למען הכלל. הערב הסתיים בשירת התקווה.