Site icon מקומונט לוד

מעקה זכוכית למרפסות

אחד החדרים החשובים והמהנים ביותר בבית הוא המרפסת, כדאי להשקיע בה מעט מחשבה ותכנון כך שהיא תהיה גם יפה ונעימה – וגם בטוחה.

צילום: באדיבות אתר bbglasses

פינה מושלמת למנוחה

אחד החדרים החשובים והמהנים ביותר בבית הוא המרפסת. זוהי הפינה שבה אתם מתחילים את היום, עם ספל קפה תחת כיפת השמיים, עם אוויר צלול ובריזה נעימה. גם בחודשי הקיץ החמים זוהי פינה נהדרת, בטח אם תרצו להשתזף ולהתפנק תחת השמש החמה, או ליהנות מבירה קפואה תחת הכוכבים. מאחר והמרפסת היא הפינה הכיפית ביותר בבית, כדאי להשקיע בה מעט מחשבה ותכנון כך שהיא תהיה גם יפה ונעימה – וגם בטוחה. נושא האסתטיקה פשוט למדי: ישנם סוגים שונים של ריהוט חצר שיתאימו לכם, בין אם אתם מעדיפים ריהוט מקש, מעץ או מפלסטיק, ותוכלו להתפנק עם כיסא נדנדה או מיטת שיזוף, בהתאם לגודל המרפסת כמובן. בתחום הבטיחות יש לכם מבחר רחב עוד יותר של אפשרויות.

גם בטיחות וגם אסתטיקה

הצבת מעקה בטיחות היא פעולה חשובה לצורה השמירה על הבטיחות שלכם, אבל אין זה אומר שהבטיחות מגיעה על חשבון האסתטיקה. למעשה, ישנם היום מעקות מעוצבים ויפים שיוכלו להתאים לעיצוב הכולל של המרפסת שלכם בפרט, ושל הבית בכלל. למשל, תוכלו לבחור במעקות ברזל בצבעים שונים, אשר יתאימו לריהוט שתבחרו לצבע אחר ששולט בעיצוב הכללי של הבית. אם תבחרו מעקות זכוכית למרפסות, תוכלו גם להמשיך וליהנות מהנוף הנשקף מהמרפסת שלכם דרך הזכוכית השקופה, בעוד מעקות אחרים עשויים להסתיר לכם את העולם שבחוץ כשאתם יושבים במרפסת עם ספל קפה בבוקר. בטיחות היא הדבר החשוב ביותר, אבל אפשר בהחלט לשלב אותה עם עיצוב יפהפה שרק יחזק את ההנאה שלכם בזמן שתבלו במרפסת.

שמרו על עצמכם

התקנת מעקה במרפסת היא דבר שאין לזלזל בחשיבותו. אם בבית יש ילדים קטנים שאוהבים לטפס על כל ריהוט אפשרי או בעל חיים עם רגליים ארוכות, מעקה בטיחות יגן עליהם כשיחליטו לעלות על שולחן הפלסטיק או על כסאות הקש במרפסת. אם אתם מזמינים חברים או משפחה לארוחת ערב והם יוצאים לשאוף אוויר, מעקה בטיחות יציב וחזק ישמור עליהם כשירצו להישען לרגע ולהביט בנוף כשהם מתאוששים מארוחת הערב הדשנה והטובה שהכנתם להם. אז כן, עיצוב יפה ואסתטי הוא חשוב, בעיקר משום שזוהי הפינה הקטנה שלכם ואחד החלקים החשובים ביותר בבית, אבל הדגש המרכזי שלכם צריך להיות על בטיחות. תכנון נכון ובחירה של מעקה איכותי ועמיד, שגם מזג האוויר לא ינצח, יעזרו לכם לשמור על עצמכם, על הילדים וגם על האורחים שיבואו לבקר. בנושא הזה – אין פשרות.