Site icon מקומונט לוד

מצגת שתעיף את האורחים בבת מצווה מקבלים בחינם

צילום: pexels

אחד האלמנטים שמחברים בין חוגגת בת המצווה לאורחים שלה הוא מצגת. כזו שמאגדת בתוכה תמונות ממגוון שלבים בחייה, מינקות ועד הגיל שהגיעה אליו, 12. גיל שמסמל ומנציח את שלב הביניים שבו היא נמצאת – על התפר בין ילדה לנערה. בעזרת התמונות על המרקע עם שיר מרגש שמתחלף בשני יש למוזמנים מעין הצצה לתוך חייה של הילדה, והזדמנות להיכרה מעט יותר טוב. מעבר לכך שזו מזכרת מדהימה שתישאר לחוגגת ולמשפחתה שנים אחר-כך, היא תופסת את התקופה השברירית והעדינה ביותר שילדה יכולה לעבור, את ההתהוות שלה לאישה צעירה.

מצגת בת מצווה היא מקבץ של סרטונים ותמונות שמוקרנות על גבי מסכי ענק התלויים על קירות האולם. זה יכול להיות תמונות ילדות של החוגגת עם משפחתה או חברים. וידאו בו היא עושה את צעדה הראשונים או היום הראשון בכיתה א’ בו היא מנופפת לשלום להוריה ונכנסת לכותלי בית-הספר. חומרי הגלם מסופקים על ידי ההורים אך העריכה המקצועית נעשית על ידי צוות הצילום.

בעזרת ציוד משוכלל הכולל את המצלמות החדישות בשוק כמו קאנון או פנסוניק וכמובן תוכנות עריכה כמו פוטושופ, צלם בת מצווה יוצר מצגת איכותית ומודרנית. זה יתבטא בשירים חדישים ופופולריים שמתאימים לקהל היעד, סידור חומרי הגלם במצגת באופן כרונולוגי וליטוש תמונות במידת הצורך. למשל אם היא באיכות נמוכה כתוצאה מהשנים שעברו או פגם חזותי שהחוגגת מבקשת לתקן. כדי ליצור מצגת שעונה על הציפיות באופן מוחלט, מומלץ לדבר עם הילדה לפני וליצור עימה תיאום ציפיות, כמו מה השירים שהיא אוהבת, מה תעדיף שיופיע ראשון במצגת או מה הכיתוב שתהיה מעוניינת שיופיע בסופה.

כמו כן, כדי ליצור מצגת עשירה ישנה אפשרות לשלב אנימציות כמו חיית מחמד שיש לבת המצווה או תחביב ייחודי שהיא מעוניינת שיוצג. עוד רעיון לאנימציה הוא ריקוד משפחתי עם שיר שמתחברים אליו ונשמע הרבה בבית. זה יכול להיות שיר מסרט, הצגה או תקליט אהוב של אבא שגדל עליו ונהג להשמיע אותו בכל הזדמנות. אלמנט נוסף שאפשר לשדרג איתו את המצגת הוא שילוב קטעים מתוכניות טלוויזיה וקישורם לחוגגת. אפשרות זו היא בעיקר עבור משפחות יצירתיות עם ראש פתוח, שמעוניינות ליצור מעין בידור לאורחים. למשל לשתול קטע מתוך התוכנית “הכוכב הבא” בו השופטים מעבירים ביקורת על שירה של אחד המתמודדים כאשר לפני כן ישנו סרטון של בת המצווה שרה שיר.

צילום: חנה נלסון

לפני שמתחילים לערוך את המצגת ולבחור איזה שיר יתנגן ראשון יש לבצע איסוף חומרים, מתמונות ישנות ועד סרטוני וידאו שכלואים במצלמות ישנות. כיצד לבצע את האיסוף, מהי כמות התמונות הרצויה ומה פוטוגני להציג, כל זה יוסבר על ידי צוות הצילום שמנוסה ביצירת מצגות כאלו עבור בר\בת מצווה. לאחר שהשלב הראשון מסתיים, מגיעים לאולפן הצוות בו מתבצעת העריכה המקצועית. החומרים נלקחים, אך אל דאגה הם נמצאים בידיים טובות ועבודת העיצוב מתחילה. כל אותו זמן צלם בת מצווה ועובדיו נמצאים בקשר שוטף והדוק עם ההורים והילדה, שואלים שאלות, בודקים אפשרויות והעדפות, כדי שהתוצר שיתקבל יענה על הציפיות במאה האחוזים.

אחת מהשאלות הנפוצות ביותר היא למה צריך בכלל מצגת, וכדי לענות עליה אפשר לשאול שאלה אחרת: מדוע האורחים באים לאירוע? התשובה הברורה היא כמובן כדי לחגוג עם הילדה ולשמח אותה. לגרום לה להרגיש שהיא במוקד תשומת הלב, וזה הרגע שלה לחגוג עם האהובים עליה. כך שהמצגת עוזרת למוזמנים להכיר אותה, להבין לעומק יותר מי הילדה ואופייה. אילו תחביבים היא אוהבת ומה עבר עליה, גם אם זה בתמצית בשניים-עשר השניים שבהן חייה

במרכז לצילום אירועים בהנהלתו של סטאס מוזיקוב יצאו במבצע מטורף שמעיף את הראש! מצגת לבת מצווה בחינם!! למזמיני צילום אירוע בת מצווה או אחד משירותיהם, כנסו לאתר שלהם ותראו