Site icon מקומונט לוד

מרוץ הלפיד ה-13 לכיכר השוטר בלוד

משטרת לוד בשיתוף עיריית לוד, ערכה את הטקס המסורתי הנערך זו השנה ה-13 ברציפות לזכרו של עו”ד-פקד עמית חדד לוי ז”ל (1970 – 2004), קצין חקירות ומשפטן שנהרג בתאונת דרכים בדרכו למקום עבודתו במשטרת לוד.

הטקס התקיים במעמד בני משפחת חדד לוי, מפקד המרחב תנ”צ מוטי אדרעי, ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, מפקדי משטרת לוד בעבר: תנ”צ דורון תורג’מן, נצ”מ צביקה חסיד, נצ”מ יגאל עזרא, מפקד משטרת לוד הנוכחי סנ”צ שמעון דהן,  סגל הפיקוד הבכיר מהמרחב, קציני ושוטרי תחנת לוד ובכירי עיריית לוד בראשות מנכ”ל העירייה, אהרון אטיאס.

ראש העיר עם מפקד המרחב ומפקדי תחנת לוד בעבר. צילום באדיבות דוברות עיריית לוד

ראש העיר הדגיש את שיתוף הפעולה של העירייה והמשטרה במשימת חיזוק הביטחון האישי בלוד ושיבח את התמדתה של המשטרה בקיום הטקס לזכרו של פקד עמית חדד לוי ז”ל, זו השנה ה-13, המעידה על החיבור ההדוק למשפחה והקשר האמיץ לעיר לוד. “עבודתו של עמית ז”ל, כשוטר במשטרת לוד, המופקד על ביטחון תושביה, הפכה אותו, עוד בחייו , לבן העיר” אמר רביבו, “עבודתם של  השוטרים בתחנת משטרת לוד, העושים יום ולילה למען ביטחונם של תושבי העיר הינה שליחות ראויה לציון. בפני תחנת משטרת לוד ניצבים היום אתגרים לא מעטים. אנו בעיר לוד, בעיריית לוד, רואים את קציני ושוטרי התחנה כחלק בלתי נפרד מאיתנו, אנו מקיימים בינינו קשר רציף, יום יומי, ומשתפים  פעולה באופן הדוק על מנת שנוכל להתמודד עם אתגרים אלו”.

המסר אותו מבקשים בתחנת לוד להעביר במרוץ זה שמונהג כמסורת מידי שנה: ממשיכים את הדרך שהחל עמית, אותה דרך שלמרבה הצער, לא זכה לסיים, ומהיבט שני, מרוץ לפיד המסמל את אש התמיד וניצחון האור, במיוחד בעיתוי זה של חג החנוכה.

את המעמד המרגש הנעימו בהתנדבות, אביה פינטו בשירה, יחד עם דביר גיל קהלני על הקלידים, תושב לוד אשר הקים לפני מספר חודשים אולפן הקלטות חדש בלוד Dgk music המתמחה בעיבוד והפקה מוזיקלית, הלחנה, כתיבה והפקת סינגלים.