Site icon מקומונט לוד

משקפיים בשווי של כ-2.5 מליון ₪, יחולקו לתושבי לוד ע”י רופאים מצרפת

במבצע מיוחד יגיעו לארץ 80 רופאי עיניים ואופטומטריסטים מצרפת, יבדקו בהתנדבות בעזרת ציוד רפואי מתקדם את ראייתם של אלפי קשישים, משפחות מרובות ילדים ומעוטי יכולת שהם תושבי לוד, ויחלקו לכולם משקפיים בעלות של מיליוני שקלים, במימון עמותה מצרפת.

אלפי תושבי לוד הסובלים מלקות ראייה, יזכו בקרוב למתנה – משקפיים חדשים. המבצע האדיר ייצא אל הפועל בסוף אוקטובר השנה.

מי שעומד מאחורי הפרויקט המבורך הזה, הוא ד”ר ג’יל טייב, יו”ר עמותת AB.S.I , שכבר למעלה מ-23 שנה מבצע בכל שנה חלוקה של משקפי ראיה לתושבים בארץ. העמותה גם עושה בשנים האחרונות, ליל סדר מיוחד לחיילים בודדים, בשיתוף האגודה למען החייל.

ד”ר טייב נפגש השבוע עם ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, ובישר לו על המבצע המיוחד אשר נערך בשנים האחרונות בעשרות רשויות בישראל.

80 הרופאים שיגיעו לארץ, יבדקו במשך שלושה ימים, חינם אין כסף, את ראייתם של אלפי קשישים, משפחות מרובות ילדים ומעוטי יכולת מלוד, ובעזרת ציוד מתקדם ייצרו עבורם משקפי ראייה מסוגים שונים. אלפי זוגות המשקפיים בעלות של כ-2.5 מליון ₪, יחולקו לתושבים ללא תשלום.

העירייה תפרסם ותישלח זימונים למשפחות המוכרות לאגף לשילוב חברתי, למקום הכינוס שייקבע, ככל הנראה באחד מאולמות הספורט בעיר.

במפגש בלשכת ראש העיר השתתפו גם יואב דרעי דרור, תושב גני אביב המוביל את ענף הפטאנק בעיר (ענף ספורט פופולארי של זריקת כדור ברזל שמקורו בצרפת), הרב אליהו ממן סגן ראש העיר, וכן מנהלת האגף לשילוב חברתי אורלי דהן.

ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, הודה לד”ר ג’יל טייב על היוזמה הברוכה והעניק לו מגן הוקרה ואת דגלון העיר. “זהו בהחלט מבצע מרגש ומאיר עיניים המוכיח כי הערבות ההדדית והסיוע למעוטי יכולת, היא ערך חשוב בקרב יהדות התפוצות המשקיעים ותורמים מזמנם ומכספם למען תושבי מדינת ישראל”.

מגן הוקרה ודגלון לדר ג’יל טייב מידי ראש העיר יאיר רביבו, עם סגנו אליהו ממן ומנהלת הרווחה אורלי דהן.צילום דוברות העירייה