Site icon מקומונט לוד

משתתפי הפרוייקט “הזנק למחשב” יצאו לסיור מאורגן במשרדי גוגל ישראל וחזרו עם רשמים מיוחדים

ביום שלישי האחרון יצאו משתתפי הפרוייקט “הזנק למחשב” המתקיים לתושבי העיר, לסיור מאורגן בגוגל ישראל שם הוצגו בפניהם מספר כלים טכנולוגיים המפותחים בחברה, וכן הצצה למשרדי החברה הצופים לתל אביב ממרום הקומה ה-33 במגדלי אלקטרה בתל אביב.

הסיור תוכנן כחלק מתוכנית שנתית של הפרוייקט “הזנק למחשב” אותו יוזם נאור-יעקב הראל וזאת במטרה להביא לצמצום הפערים החברתיים תוך שימת דגש על הנגשת המרחב הדיגיטאלי בעזרת כלים ייעודים.

“בתהליך ההרשמה נאלצנו לדחות מספר מתמודדים עקב הביקוש הרב,” משתף הראל, “אנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם מנהלת הקהילה גב’ אנגודאי לקצ’או אשר מאתרת נשים מתוך הקהילה על פי פרמטרים שנקבעו מראש וזאת על מנת להביא אותם לידי עמידה והצלחה בחומר הנלמד ובמטלות הקורס”.

במשרדי גוגל. צילום: ללא קרדיט

כיום ישנה אוכלוסייה גדולה אשר אינה חשופה לעולם הטכנולוגי של ימינו. הזמנת כרטיס טיסה, רכישת מוצרים ברשת ואפילו שימוש באתרי הממשלה ומוסדות השלטון אינם בהישג ידיהם עקב חוסר בלמידה – ואת הפער הזה אנו רוצים לסגור.

“בשבילי לקבל מייל מרובה משתתפים עם הזמנה לאירוע ביומן מתלמידה שזה עתה למדה כמה לחצנים קיימים בעכבר נחשב כהצלחה גדולה”. הוא מוסיף.

לאחר איתור ובחינה של מועמדים רבים, התקבלו לפרויקט מחשבים סה”כ 9 נשים משכונת רמת אשכול אשר בעיר לוד – אומנם כמות קטנה אך איכותית.

משתתפות המחזור הראשון של “הזנק למחשב”. צילום: ללא קרדיט

“אתה צריך לראות את הרצון שלהם להצליח זה מדהים” חושפת בפנינו אנגודאי הן לפעמים עוזבות הכול בית ומשפחה חלקם אפי’ עם 5 ו-6 ילדים ובאות לכאן ללמוד. כל זה במטרה לרכוש ידע טכנולוגי רב אשר משמש אותם בחיי היום יום.

“אנו שמחים מאוד על התוצאה עד עתה, ומחכים כבר לפתוח את המחזור הבא, אנחנו מזמינים את כולם להירשם במתנ”ס שיקגו שברמת אשכול. בהמשך אנו שוקלים להקים כיתות במיקומים שונים בעיר עקב בקשות שונות שקיבלנו”